Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Pak Kesas za 24 dec 2011 - 2:27
Ik heb gehoord dat er in Nieuw Zeeland bij Christchurch een flinke aardbeving is geweest. En ik zie ook geen (bijna dagelijkse) bijdrage van Kesasar.
Hopelijk gaat het goed met hem, weet iemand hier iets over? Ik maak me wel zorgen om hem en zijn familie.
DK
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Pak Kesas za 24 dec 2011 - 8:34
idem dito hier, DK..
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: Pak Kesas za 24 dec 2011 - 8:55
.....en ook hier......
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Pak Kesas di 27 dec 2011 - 0:12
Niet te treuren dan svp, onkruid vergaat niet toch! Aardbeving in Christchurch? Tja, ik denk dat er iets naar boven probeert te komen, na de 6.0 en de 5.? van een dagje of twee geleden zijn ze opgehouden met 't tellen, het laatste dat ik las was zo'n 38 na schokken van rond 4 op de Richterschaal, wat mij betreft? ik denk dat ik een dagje te oud aan 't worden ben en ik "aardbevingen" krijg in de command post, maw mijn obat werkt niet meer zo goed en ben ik voor een dagje of zo van de kaart! Moet wel erg koud zijn nu in't kikkerlandje, ieder geval niet te veel olie bollen jullie luitjes h`e of marzepijn en dat soort lekkernij! terug maar weer naar mijn stoeltje onder mijn shade tree, waar ik me blauw zit te ergeren als ik een oogje op m'n jongste kleindochter (drie jaar) moet houden die er op uit is om al mijn cabeh planten uit de grond te trekken! veel plezier iedereen en Inshallah tot de volgende keer, siK.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Pak Kesas di 27 dec 2011 - 0:22
Pak Kesas,
Wat ben ik blij dat ik dit berichtje lees! Wij maakten ons al erg veel zorgen: een goede verre vriend, die dagelijks een stukje schrijft (meestal Engels), niet niet meer schrijft na de aardbeving.
Gelukkig, Pak Kesas is er nog, dank je wel !!!
Red de cabé plantjes, die vruchtjes zijn erg lekker!
DK
OmSid
Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 08-01-09 Woonplaats : Negeri Kincir Angin
Onderwerp: Re: Pak Kesas di 27 dec 2011 - 5:15
Kesasar schreef:
terug maar weer naar mijn stoeltje onder mijn shade tree
Inshallah tot de volgende keer, siK.
Alhamdullilah Amin.
Itu kerosi males of kerosi goyang (schommelstoel). Lekker seh .
Bob Angsat
Aantal berichten : 365 Registratiedatum : 18-01-10 Leeftijd : 69 Woonplaats : Roermond / Bau Bau Sulawesi
Onderwerp: Re: Pak Kesas di 27 dec 2011 - 5:59
Zoeken en zoek en zoeken.
Bij de toko Helat was ook al zo lang stil. Dacht dat er daar wat te ontdekken viel over de afwezigheid. Helaas....
Edoch, zie.... and now we're happy again.
Alhamdullilah
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Pak Kesas di 27 dec 2011 - 9:32
Om Kesas, blij van u te horen! Hoop dat u een goede obat vindt. Uw cucu houdt u alert!
Goede jaarwisseling!!!
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Pak Kesas wo 28 dec 2011 - 10:59
"onkruid vergaat niet toch!".... houwen zo!! Inshallah, Om, tot snel
en kleindochter helpt opa met tuinieren.. lief.. Wij hadden vroeger in Bandung ook tjabéplantjes in de tuin, papa's trots. Alleen mijn broer mocht plukken, wij meisjes moesten er met hun tengels van af blijven, haha.. maakt niet uit waar, maar ik heb me er tot nu toe aan gehouden. Gehoorzaam toch?