Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit
+2
LL
wu
6 plaatsers
Auteur
Bericht
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 10:49
Een Indonesiër van 35 moest in allerijl naar het hospitaal gebracht worden nadat een paard een van z'n testikels had afgebeten. Dat meldt het persagentschap Antara.
De man was een kar met zand aan het lossen op een bouwwerf in Sulawesi. Het paard dat de kar trok, viel de man aan en zette z'n tanden in het kruis van het slachtoffer.
'Stuk vlees' op trottoir Geschokte omstanders legden de man in een auto om hem naar het hospitaal te brengen toen één van hen een 'stuk vlees' op het trottoir zag liggen. Dat bleek de afgebeten teelbal te zijn.
Naaien "Gelukkig heeft het paard niet op de testikel gekauwd maar hem uitgespuwd", zegt een getuige. "Ik raapte het ding op en bracht het naar het hospitaal waar de onfortuinlijke man werd behandeld". Het is vooralsnog niet bekend of de artsen er in geslaagd zijn de teelbal opnieuw aan te hechten.
Recidivist De 70-jarige eigenaar van de hongerige viervoeter - het is niet geweten of het een hengst of een merrie was - zegt dat zijn paard tam is, maar wel al eerder naar mensen gehapt heeft. (eb)
HLN 12/03/09 10u43
wu
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 10:53
Eerst tijgers en olifanten die aanslagen op mensen plegen, en nu ook al paarden... Waar moet het toch heen, daar in Indonesië....
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 11:20
Ik krijg kippenvel van het idee alleen al......brrr
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 12:28
......Het is vooralsnog niet bekend of de artsen er in geslaagd zijn de teelbal opnieuw aan te hechten.
Tja, als de operatie niet gelukt is, dan zal zijn vrouw de kruizen van zijn broeken moeten verstellen. Tenzij de man sarongs draagt, dan hoeft ze lekker het naaimachine niet uit de kast te halen.
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 16:21
gimana deh, avatarnya Pak HRC....
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 19:40
Waren ze er dan zeker van dat het een paard was? mischien al eerder afgebeten en weer opgehangen door de EHBO (Deze conclusie eerlijk getrokken nadat ik si Henri's avatar goed bekeken had ! Yup ik weet het, old kesas een beetje nakal weer)
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 19:58
Dulu Om Kesas bilang: si Henri kayak vampier met die avatar van die Garuda.
Sekarang ik pakai avatar Mbak Bogang, krijg ik weer de schuld hahahaha.
Sebetulnya die avatar is foto van mijn tante, baru voor de eerste keer in Ghollan, main2 cari cobek in de salju, Om. En zij is bogang kebanyakan nyedot sirih hihihi.
Yo Om, salam manis, jumpa lagi ya. Ik ga nu eerst ngopi maar.
OmSid
Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 08-01-09 Woonplaats : Negeri Kincir Angin
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 20:17
Henri R. Cingoor schreef:
En zij is bogang kebanyakan nyedot sirih hihihi.
:
KangMas , ken dat wel nyedot sirih ?. Ik denk meer kunyah (kauwen) van sirih. Van teveel sedot , wordt je ompong .
wu
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit do 12 maa 2009 - 21:42
tante al ompong, Om Sid
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Paard bijt testikel van man af en spuwt het ding uit