Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 7:05
Nederlandse drugssmokkelaar betrapt op Jakarta
(Novum) - Een 41-jarige Nederland is op het vliegveld van Jakarta betrapt op drugssmokkel. De man had 205 gram cocaïne in capsules verborgen in zijn anus, melden Indonesische media op basis van de douane. De drugs hebben een waarde van omgerekend bijna 84 duizend euro.
De capsules kwamen aan het licht toen de man met röntgenstralen werd onderzocht. De man is gedwongen laxeermiddelen te nemen, zodat de autoriteiten de drugs in handen konden krijgen. De Nederlander, die van Bangkok naar Jakarta was gevlogen, heeft toegegeven de drugs in Bangkok te hebben aangeschaft. De man beweert dat de cocaïne voor eigen gebruik was bedoeld.
Uitgegeven op Dinsdag 08 mei 2012 om 17:44:48 Nieuws.nl
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 7:59
Wel op z'n minst levens lang logeren in 't pension SBY gelegen in de "Gordel van Smaragd". Nu heeft deze dwaas genoeg tijd om met z'n vinger te zitten waar die cocaine capsules vandaan gehaald zijn! Ik hoop dat ze handschoenen aan hadden phuuuu! siK.
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 8:03
Men gebruikt geen vingers met handschoenen meer. Nieuwe methodes.
Ze gaan gewoon korek korek in de lobang met een oude sate stok hihihi. (Want op de röntgenfoto kan men zien, dat de lading door de laxeermiddelen bijna bij de uitgang is - BUKA PINTU , HERE WE COME - en dan helpt men een handje met de satestok.)
Kesasar
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 8:19
Eeh mas Henri, jangan begitu pek, wasirnya berdarah!
\siK.
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 8:53
Oh nggak apa kalau berdarah Om.
Tambah sambel bajak een beetje erop waar het bloedt, biarin orangnya rasa enak. Dan gaat het slachtoffer natuurlijk als reactie die lobang dichtknijpen en dan heeft de controleur een extra reden om nog harder te korek korek....maar nu niet meer met één sate stok maar met een hele bundel tegelijk hahahaha
En slachtoffer maar roepen: waduh enak ya, nog meer nog meer aub.
Want de controleur heeft over het hoofd gezien dat het slachtoffer banci is........... Nah, ngomong dasar dusun lagi hihihihi.
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 11:15
ayo, al! kacungs, jullie... ga liever naar dese luisteren: http://www.indoradio.nl/
Henri R. Cingoor
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 11:28
Ik dacht heel even dat je me een bijnaam KACANG gaf.... Van die toenmalige boeken je weet wel toch toen de pinda's nog kacangs waren of....
En trouwens: Het is voorjaar dus conform "oud en bijna niet meer geldend" Nederlands gebruik is het dan toch voorjaarsschoonmaak? Dus alles moet dan toch schoongemaakt worden...
Al moet je de sapu lidi (in andere vorm gebundeld) ervoor gebruiken....schoonmaken die hap.
sapu hier en daar, korek korek hier en daar; en als teveel gekorek dan krijg je een blaar....
OK, nu geen tijd om te luisteren naar de radio, want de voorjaarsschoonmaak geldt ook voor de nachtpo. Desondanks heel veel dank voor de link, 'k luister er straks naar en doe uit de cd van Engelbert Humperdincccckkkk.
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt wo 9 mei 2012 - 11:52
De Katjangs.... pa kende die boeken nog van daar en ja, dan koopt hij ze en dan moest ik ze ook lezen van hem, wist ik veel... haha..
voorjaarsschoonmaak? nee, doe ik niet meer aan.. laat maar lekker zitten
ga nu berjalan-jalan met si Anjing
Kesasar
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt vr 11 mei 2012 - 8:31
Indoradio numero uno voor mij missy Wu, many thank-you's siK.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nederlandse drugssmokkelaar betrapt