Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Empty
BerichtOnderwerp: 'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'    'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Icon_minitimedo 28 jun 2012 - 22:25

'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'

28/06/2012 16:27

FC Dordrecht heeft met Jhonny van Beukering een nieuwe spits binnengehaald. De 28-jarige aanvaller komt over van het Indonesische Pelita Jaya en tekent een contract voor één jaar bij de Jupiler League-club.

Bij FC Dordrecht wordt Van Beukering herenigd met zijn oude trainer Theo Bos. De twee kennen elkaar nog van hun gezamenlijke tijd bij Vitesse tussen 2000 en 2003. 'Ik heb er vreselijk veel zin in', zegt Van Beukering op de clubwebsite.

'Met Bos heb ik goede tijden gehad en ik kijk ernaar uit weer met hem samen te werken. Dordt is een club die bij me past vanwege de sfeer en ambitie die het uitstraalt. We gaan er een mooi jaar van maken.'

Ook Bos is verheugd dat Van Beukering bij Dordrecht komt voetballen. 'Ik ben blij met Jhonny. Het is een veelzijdige spits die zich in het verleden bewezen heeft. Ik ben ervan overtuigd dat hij van veel waarde kan zijn voor FC Dordrecht.'

Tijdens zijn laatste periode in Nederland kon Van Beukering weinig potten breken. Door een gebrekkige conditie was hij als pinchhitter bij Feyenoord nauwelijks van waarde. Technisch directeur Marco Boogers heeft echter geen twijfels over zijn fitheid.

'Het was gelijk te zien dat hij topfit is. Hij heeft aangetoond een absolute versterking voor FC Dordrecht te kunnen zijn.'


vi.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'    'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Icon_minitimevr 29 jun 2012 - 3:22

Jhonny heeft daar in de tropen aardig wat zweet in moeten leveren... panas panas panas.. en daar kon geen air es kelapa tegenop.
Nah ja, het welkomstcommitee in Dort zal er staan en het trainingsveldje is toevallig gisteren ook weer gemaaid en kort geschoren.

Hup Jhonny, pukul terus jaja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
iaf

iaf


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 26-03-10

'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'    'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 10:19

Van Beukering stopt na een paar weken bij FC Dordrecht na afscheid Bos

zo 15 jul 2012 om 15:48

Opeens was ‘ie er, maar opeens is ‘ie ook alweer weg; Jhon van Beukering speelt komend seizoen toch niet voor FC Dordrecht. De spits heeft besloten zijn contract in te leveren omdat Theo Bos afscheid neemt als trainer van de Jupiler League club.

De oefenmeester, die strijdt tegen kanker, maakte gisteren bekend dat hij vanwege zijn gezondheid zijn werkzaamheden bij FC Dordrecht staakt. Het gedwongen afscheid van de trainer die hem naar de Krommedijk haalde deed Van Beukering besluiten ook te stoppen. ‘Ik vind het heel moeilijk geworden’, zegt Van Beukering. ‘Ik ken Theo al zo lang en voor hem wilde ik het doen. Ik denk dat ik nu niet meer het maximale eruit zal kunnen halen. Dat zou niet eerlijk ten opzichte van FC Dordrecht zijn.’

Technisch manager Marco Boogers heeft begrip voor de beslissing van Van Beukering. ‘Ik begrijp precies wat hij bedoelt. Jhonny is werkelijk een goed mens die het beste ons voorheeft. Hij is heel eerlijk naar zichzelf en mij geweest. Zijn beslissing is in het belang van FC Dordrecht geweest. Ik heb veel respect voor hem.’


voetbal.blog.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'    'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Topfitte Van Beukering prima aanwinst voor Dordrecht'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Van Beukering staat voor debuut voor Indonesië
» Wijkrestaurant Scheldestraat in Breda aanwinst voor Westeinde
» Indonesische voetbalbond informeert bij Van Beukering
» Van Beukering hit op Facebook
» Pasar Malam Dordrecht trekt 50.000 bezoekers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: