do 05 jul 2012, 17:45
Dochters slepen Justine Pelmelay voor de rechter
AMSTERDAM - De twee 19-jarige dochters van Justine Pelmelay zijn van mening dat hun moeder niet aan de zorgplicht voldoet.
De meisjes vinden dat Justine tot aan hun 21ste verjaardag moet voorzien in de kosten van hun levensonderhoud en hun studie. Dat zou op dit moment niet het geval zijn en dus sleept de tweeling hun moeder voor de rechter, meldt RTL Boulevard.
"Dat je eigen kinderen je dagvaarden is pijnlijk”, reageert ze. "Ik kan niet voor hun Uggs blijven betalen. Ik heb best begrip voor hun situatie, maar ze moeten leren zelf met geld om te gaan."
De relatie tussen Justine en haar drie kinderen is al langer dan een jaar ontwricht. Door financiële problemen trok Justine na de breuk met haar toenmalige partner Fred Colijn bij haar nieuwe vriend Ronald in, terwijl de twee jongste meisjes bij hun oudste zus gingen wonen. "Ze verweten mij dat ik ze in de kou had laten staan en aan hun lot had overgelaten. Ik was in shock", vertelde Justine eerder dit jaar.
Eind juli moet Justine voor de rechter verschijnen.
==========
vr 06 jul 2012, 13:31
Justine Pelmelay wil rechtszaak voorkomen
AMSTERDAM - Justine Pelmelay wil de ruzie met haar twee 19-jarige dochters oplossen zonder hulp van een rechter.
De twee jongste dochters van de zangeres slepen Justine (53) voor de rechter omdat ze vinden dat hun moeder niet aan de zorgplicht voldoet. Zij willen geld van haar zien.
Justine hoopt hier met haar dochters over te kunnen praten, voordat een rechter zich ermee bemoeit. "Ik wil dit als moeder buiten de rechtszaak oplossen", zo laat Justine weten aan Novum Nieuws. "Ik vind het jammer dat het zo moet gaan. Ze hadden ook om hulp kunnen vragen. Ik wil ze graag helpen, maar dan moeten ze wel op een normale manier contact opnemen. Dat doen ze niet, omdat het koppige jongeren zijn."
De zitting staat gepland voor eind juli.
beide afkomstig uit Telegraaf/Privé