Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 03-07-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht
Onderwerp: 22 September, Panama Amsterdam: LIVE 4 Ambon za 15 sep 2012 - 8:53
Romy Jay presents tbv Help Ambon! - LIVE 4 Ambon
Panama Amsterdam, zaterdag 22 sept 2012, 15.00 tot 21.00: Koop hier je ticket http://live4ambon.webticketkassa.nl/
Met live muziek, veilingen, kraampjes,spelletjes, massage, entertainment.. etc. En een heel speciaal concert met Romy JAY & Friends ----------------------------------------------------------------------------- Belangrijk bericht!!! Inzamelings Aktie tbv Help Ambon! ----------------------------------------------------------------------------- De inzamelingsactie van 22 september a.s. zal verlopen via www.helpambon.com !!! Ga naar de website en geef aan wat voor goederen je wilt doneren, daar zullen ze je verder informeren. DUS GELIEVE GEEN SPULLEN OF KLEDING MEENEMEN NAAR PANAMA A.U.B. !!! Alleen op deze manier, kunnen zij het goed coordineren, zowel intern als met de vrachtvervoerder. ----------------------------------------------------------------------------- Er zal tevens een veiling gehouden worden, waarvan de opbrengst naar het hulpproject Help Ambon! gaat: www.HELPAMBON.COM
Als U iets wilt verkopen of doneren, wees dan voor 15.00 uur bij de donatie tafel, zodat wij dit kunnen registreren.
Ticket: €11,- p.p. / Kids €5,- Online bestellen via http://live4ambon.webticketkassa.nl/
Zeg het voort!! Zodat je niet in de kassa rij hoeft te staan (Vol = Vol) en gegarandeerd een plekje hebt!! www.panama.nl of www.helpambon.com
Line up: * wijzigingen voorbehouden (last update 07-09-2012 RJ)
1725 – 1735 Suprise Act Optreden met CD 1735 – 1805 Rioum Soumete Veiling/Lelang 2 1805 – 1835 Point of NO return Band optreden 1835 – 1850 Rioum Soumete Veiling/Lelang einde 1850 – 1915 Surprise Band Optreden
1920 – 1930 Romy JAY &Friends: Band optreden 1930 – 1940 John Keys Artist 1940 – 1950 Jon Tarifa Artist 1950 – 2000 Benji & Double L Artists 2000 – 2010 Janes Sabono Janes Braun 2020 – 2030 Ambonwhena Artist 2030 – 2040 Skaffael Artist 2040 – 2045 Romy Jay & Papemannn End show 2045 – 2115 DJ Styles DJ aanwezig tot einde
Romy Jay Bandmembers:
Keys: Geronimo Latumeten Base: Jay Tee Teterissa Guitar: Lars Karakusevic Drums: John Riry Percussion: George Brown Backing Vocal: Laudice Rhebok Backing Vocal: Bobby Suitella Backing Vocal: Kevin Manuputty Featuring Artist: Pape man
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: 22 September, Panama Amsterdam: LIVE 4 Ambon za 15 sep 2012 - 10:02
@ Anti-Indo:....Seandainja koeterdjaga dari tidoer dan mimpikoe, koeingin kaoe ada
Fan van Yuni?
Persoonlijk vind ik d'r jongere sussie KD leuker en ahum ahum ahum..... ... om te zien dan... (Krisdayanti = KD).
48 Kg, lengte 1.65 m en ze is niet vies van een afwisselende avondmaaltijd...als je begrijpt wat ik bedoel.
Trouwens, si Yuni lust er ook wel pap van, maar ja, bij haar gaan de rimpeltjes ook al een beetje zichtbaar worden.
Vraagje: Siapa yang suka mengguda engkau dalam mimpimu?
Anti-Indo
Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 03-07-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht
Onderwerp: Re: 22 September, Panama Amsterdam: LIVE 4 Ambon zo 16 sep 2012 - 5:41
Henri R. Cingoor schreef:
@ Anti-Indo:....Seandainja koeterdjaga dari tidoer dan mimpikoe, koeingin kaoe ada
Fan van Yuni?
Persoonlijk vind ik d'r jongere sussie KD leuker en ahum ahum ahum..... ... om te zien dan... (Krisdayanti = KD).
48 Kg, lengte 1.65 m en ze is niet vies van een afwisselende avondmaaltijd...als je begrijpt wat ik bedoel.
Trouwens, si Yuni lust er ook wel pap van, maar ja, bij haar gaan de rimpeltjes ook al een beetje zichtbaar worden.
Vraagje: Siapa yang suka mengguda engkau dalam mimpimu?
Ik vind ze allebei wel goed, maar ik vind stiekem Yuni een tandje beter zingen dan KD (vorig jaar via streaming een optreden van haar gezien op een tv-programma). Ik ben niet echt op de hoogte van hun privé-levens, had wel gelezen dat Yuni nu met een 15 jaar jongere zanger gaat.
O, en niemand op het moment in mijn mimpi-mimpi, maar wie weet wat de dag van morgen brengt?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 22 September, Panama Amsterdam: LIVE 4 Ambon