Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Indonesische studenten ontdekken Avans

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Indonesische studenten ontdekken Avans Empty
BerichtOnderwerp: Indonesische studenten ontdekken Avans   Indonesische studenten ontdekken Avans Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:51


Indonesische studenten ontdekken Avans

maandag 15 oktober 2012

Indonesische studenten ontdekken Avans 10_stu10

Een groep studenten uit Indonesië bracht afgelopen week een bezoek aan Avans. De studenten Verpleegkunde zijn afkomstig uit Surabaya, de hoofdstad van Oost-Java, en kregen hier te zien hoe het onderwijs op Avans in elkaar zit.


Haring
Tijdens een college dat de groep op dinsdagochtend bijwoont wordt een bezoek aan Amsterdam nog nabesproken. ‘Hoe eten jullie die vis nou?’ vraagt een studente. ‘Rauw? En dan met uitjes? Lijkt me niet lekker.’


Onderwijs
De studenten krijgen uitleg over het onderwijs van Avans op gebied van verpleegkunde en hoe een jaar eruit ziet. Het systeem van studiepunten, wat voor hun onbekend is, wordt uitgelegd. Ook vertelt de docent over de Europese regels omtrent de opleiding.


Hier en daar
Er blijken redelijk wat overeenkomsten te zijn in het onderwijs, maar ook wel wat verschillen. Een van de studenten zegt: ‘In Indonesië gebruiken we soms onze eigen vrienden om onderzoek op te oefenen, voordat we overgaan op echte patiënten.’ Verder is er een bezoek gebracht aan het Amphia Ziekenhuis in Breda en de GGZ in Etten-Leur.
[LvdA]

Punt Avans
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Indonesische studenten ontdekken Avans Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesische studenten ontdekken Avans   Indonesische studenten ontdekken Avans Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 9:46

.... De studenten Verpleegkunde zijn afkomstig uit Surabaya, de hoofdstad van Oost-Java...

Die jongetjes en meisjes uit Surabaya willen ook atlijd maar alles weten en dan hebben ze later nog kommentaar ook op die rauwe vis met uitjes. Suspect


....‘In Indonesië gebruiken we soms onze eigen vrienden om onderzoek op te oefenen...

Jaja. Deed ik vroeger ook, maar werd al snel de kop ingedrukt door mijn pa.... Doe het maar bij vriendinnetjes, zei pa.
Maar dat mocht dan later weer niet van mij ma. Want ma kreeg ruzie met de ouders van de vriendinnetjes, omdat ik al te nieuwsgeirig werd... Embarassed
(Ik wilde de laatste bladzijden van het biologie boek maar meteen toepassen.)... 't Is toch wat, nooit goed dese.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Indonesische studenten ontdekken Avans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Indonesische koppels ontdekken de echtscheiding
» Indonesische cultuur ontdekken tijdens festival in Best - 22 mei 2016
» RuG populair bij Indonesische studenten
» Indonesische studenten proeven aan NHTV
» Indonesische studenten lobbyden voor onafhankelijkheid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: