Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vrijwilligerswerk indonesië gezocht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Vrijwilligerswerk indonesië gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Vrijwilligerswerk indonesië gezocht   Vrijwilligerswerk indonesië gezocht Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 12:32

Vrijwilligerswerk indonesië

door JeSuisDieuwke » 14 okt 2012 20:58


Hoi Allemaal!

Dit jaar doe ik eindexamen VWO. Graag wil ik na de examens op reis. Hetliefst zou ik richting Zuid-Oost-Azië gaan. Indonesië past goed in het plaatje. Ik wil daar graag wat vrijwilligerswerk doenen zelf rondreizen.

Ik heb eens op internet wat verschillende sites af gestruind, maartot op heden heb ik enkel organisaties gevonden die vrijwilligerswerkprojecten aanbieden tegen een hele flinke vergoeding. Voor twee/drie weken vrijwilligerswerk wordt zo een vergoeding van 1600 euro gevraagd, als het niet meer is. Dat gaat helaas mn budget te boven.

Ik heb het geluk dat ik via via iemand ken die naar Sumatra (Indonesië) verhuisd is en daar een kindertehuis heeft opgezet. Daar zou ik eventueel terecht kunnen. Morgenmiddag heb ik een gesprekje met een vertegenwoordiger van de organisatie in Nederland. Welke vragen zijn handig om te stellen? Wat moet ik niet vergeten?

Groetjes!

aroundtheglobe.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Vrijwilligerswerk indonesië gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht! Creatieve en maatschappelijke ondernemers
» Gastgezinnen gezocht voor Yovita uit Indonesië en Naomi uit Italië
» Jongeren gezocht voor Togetthere-reis naar Indonesië
» Veteranenverhalen gezocht
» Hobby-kok gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: