Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar' Empty
BerichtOnderwerp: Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar'   Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar' Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 23:46

Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar'

18/12/12, 23:07 − bron: ANP

Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar' Mediaxl1462370
© anp. Epke Zonderland en Ranomi Kromowidjojo.

Epke Zonderland en Ranomi Kromowidjojo beschouwden hun onderscheiding als sportman en sportvrouw van 2012 als een bekroning van een bijzonder jaar. Ook in 2011 werden de twee uitgeroepen tot de beste sporters van het jaar, maar deze Jaap van Eden Trofee maakten meer indruk. .

'Vorig jaar was het ook leuk. Maar toen moesten de Olympische Spelen nog komen. Alles moest nog gebeuren. Nu is het allemaal gelukt en kan ik echt terugkijken op een geweldig jaar. Dit is echt een mooie bekroning van dit jaar', zei de olympisch zwemkampioene op de 50 en 100 meter vrij.

Dat gold ook voor Zonderland. De olympisch kampioen op rek was vorig jaar nogal verrast dat hij door zijn collega's werd gekozen. 'Nu had ik wel wat meer op gerekend door alle enthousiaste reacties die ik op mijn oefening heb gekregen. Het is geweldig dat dit jaar zo'n einde krijgt voor mij. Het is heel leuk dat je collega's je zo waarderen.'

Windsurfer Dorian van Rijsselberghe had zich vooraf al neergelegd bij een nederlaag tegen Zonderland. 'Het blijft natuurlijk altijd appels met peren vergelijken. Maar hij verdiende deze prijs. Hij heeft zo veel losgemaakt bij iedereen. Voor mij was het al geweldig om genomineerd te zijn en dat ik er bij mocht zijn.'

VK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar'   Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar' Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 1:02

Toppers !!!

duimenop duim thnx


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
 
Kromowidjojo: 'Bekroning op geweldig jaar'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lilipaly: 'Het was een gekkenhuis, geweldig!'
» Geweldig initiatief in Baturraden: Een groene school
» Coach breekt met Kromowidjojo
» Geen cultureel eerbetoon aan Kromowidjojo
» Geen EK en WK kortebaan voor Kromowidjojo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: