Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Anti-Indo zo 10 feb 2013 - 19:39
heee.. Anti-Indo is jarig... vandaag..
Gefeliciteerd! en nog vele jaren ... !!
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Anti-Indo zo 10 feb 2013 - 22:49
Van Harte gefeliciteerd Anti-Indo. Nog vele goede jaren!
DK
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: Anti-Indo zo 10 feb 2013 - 23:22
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Anti-Indo zo 10 feb 2013 - 23:46
Ai.....drie kwartier te laat........hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad en dat er nog vele zullen volgen!
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Anti-Indo ma 11 feb 2013 - 0:57
en al dat van deze ikke ook
siK.
Anti-Indo
Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 03-07-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht
Onderwerp: Re: Anti-Indo ma 11 feb 2013 - 17:24
Dank jullie wel, lieve mensen!
Mooi ook dat-ie dit jaar moest samenvallen met zowel Carnaval als Chinees Nieuwjaar! Maakt een mens ook niet elk jaar mee.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Anti-Indo ma 11 feb 2013 - 22:57
Anti-Indo schrijft:
Citaat :
Mooi ook dat-ie dit jaar moest samenvallen met zowel Carnaval als Chinees Nieuwjaar! Maakt een mens ook niet elk jaar mee.
Dat zijn dan drie feestelijkheden! Mooie verjaardag gehad?
DK
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Anti-Indo di 12 feb 2013 - 10:32
Sorry, de boemel van Surabaya via Amsterdam naar Los Angelos op doorreis naar Auckland is een ietwat te laat. Op spoorlijn bij Kaapstad lag een gnoe op de rails, dus daarom....
Maar desondanks: Nog vele lange jaren in goed gezondheid en met veel geluk en voorspoed...GEFELICITEERD Anti-India....eh sorry sorry , ik bedoel Anti Indo.... (Teveel kranten gelezen waarin men Indo's verwardt met Indiërs enzovoorts.)
Laatst aangepast door Henri R. Cingoor op vr 15 feb 2013 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
Anti-Indo
Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 03-07-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht
Onderwerp: Re: Anti-Indo do 14 feb 2013 - 22:37
Dank, dank, Pak Cingoor. Ook in Amsterdam is het verkeer deze week ontregeld geweest ivm het wisselvallige weer (nu weer regen, dan weer sneeuw)... Zou me dus niets verbazen als die gnoe bij Kaapstad door een verdwaalde sneeuwvlok uit Holland is geveld.
Duinkonijn, het is dit jaar een erg klein feestje gebleven. Op het menu: bami goreng... en loempiaatjes.
M'n Valentijnsdag was mogelijk nóg minder spectaculair. Heb van 8 tot 4 gewerkt, met busvertraging thuisgekomen, en een uurtje later meteen door naar cursus Chinees. Dus aan romantiek helemaal niet toegekomen.
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Anti-Indo vr 15 feb 2013 - 4:14
Lie Wang Taifu ging eens naar een cursus Chinese taal toe, kwam onderweg een toko tegen en kocht wat blokken tahu.
Enfin, in de klas bemerkte hij dat de tas met tahu lekte, hij mopperde kwaad en de lerares verweet hem dat ie kwekte.
Goed mevrouw, ik zal voortaan mijn mond in de les wel dichtdoen; ik ben ook nog verkouden, dus geef ik u voor Valentine's geen zoen.
Da's maar goed ook, zei de juffrouw, want ik heb knoflook en terasi gegeten en ik wil niet dat het me dan nog weken lang na vanavond, wordt verweten.
En zo is het gekomen, dat Lie Wang Taifu geen wilde Valentine's vierde en dienovereenkomstig in zijn uppie uit verveling in zijn kladblok klierde.