Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Salto naar het leven - Berthe Korvinus

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Salto naar het leven - Berthe Korvinus Empty
BerichtOnderwerp: Salto naar het leven - Berthe Korvinus   Salto naar het leven - Berthe Korvinus Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 20:41

Salto naar het leven - Berthe Korvinus Salton10 Salto Naar Het Leven - Berthe Korvinus

Als vierjarige belandde ik in een Japans kamp op Midden-Java met mijn moeder en twee zusjes. Ik overleefde dit ternauwernood.
Ik heb ontdekt dat de rode draad in mijn bezigzijn in de wereld het proberen te voorkomen dat vrouwen en kinderen vernederd worden is geweest. Mijn herkennen van situaties, gevoelens en ervaringen van mensen in onderdrukte posities blijkt vrij groot te zijn en opgemerkt te worden. Mijn moeder was mijn grote voorbeeld door haar positieve kracht. Deze trof ik ook aan bij veel vrouwen uit derde wereldlanden. Ondanks armoede, geweld en martelingen namen zij het heft in eigen handen.
Dit boek geeft mijn reis door mijn leven en de wereld weer. En hoe dit een positieve wisselwerking op elkaar heeft, ondanks vele negatieve ervaringen.

Auteur: Berthe Korvinus
Nederlands
207 pagina's
Literoza
maart 2012  
Druk : 1
ISBN10 : 9048490219
ISBN13 : 9789048490219
€ 18,95

Bol.com
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com

Salto naar het leven - Berthe Korvinus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Vermoeden: Berthe Korvinus
» Het Vermoeden, met Berthe Korvinus, 24 febr. Ned. 2 om 11:30 uur
» Syl van Duyn - 'Op zoek naar jou' (boek over het leven van Nora Valk)
» Indonesia op weg naar simplicity in het leven. Geen modern gedoe meer
» John Oei: 'Een leven zonder vrijwilligerswerk vind ik een leeg leven'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Boekbesprekingen-
Ga naar: