Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Indonesië verwelkomt wederom Nederlander

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Indonesië verwelkomt wederom Nederlander Empty
BerichtOnderwerp: Indonesië verwelkomt wederom Nederlander   Indonesië verwelkomt wederom Nederlander Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 16:23

Indonesië verwelkomt wederom Nederlander


Indonesië verwelkomt wederom Nederlander Indonesievanderhooft12

Artikel uit Indonesische krant Radar Sport (rechts Vd Hooft)

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:07 april 2013 om 10:34Categorie:Transfernieuws

Indonesië is voor de Nederlandse voetballer geen onbekende bestemming meer. In de diverse competities komen landgenoten al in actie, per direct komt daar ook Elroy van der Hooft bij die een contract ondertekende bij Persekap Pasuran.

"Via mijn manager Felix Ndukwe Obbina kwam ik in contact met de club. Ik heb ruim één week mee kunnen trainen en twee proefwedstrijden voor Persekap Pasuran gespeeld. Ik scoorde in deze twee duels vier doelpunten waardoor de onderhandelingen over een contract vrij soepel afgerond konden worden. Ik heb een overeenkomst onderschreven voor één seizoen", aldus Van der Hooft tegenover VoetbalPrimeur.

Persekap Pasuran komt uit in de een na hoogste afdeling van Indonesië. Van der Hooft hoopt in de nabije toekomst op meer. "Het doel is om volgend jaar een club te vinden in de hoogste afdeling van Indonesië, maar eerst wil ik bij mijn nieuwe club presteren."

VoetbalPrimeur
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Indonesië verwelkomt wederom Nederlander
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nederlander vermoord in Indonesië
» Nederlander omgekomen in Indonesië
» Nederlander in Indonesië opgepakt met ecstasy
» Nederlander schiet vrije trap op weergaloze wijze binnen in Indonesië!
» Museum verwelkomt tweeduizendste

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: