Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali Empty
BerichtOnderwerp: Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali   Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 9:23


Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali

Posted on 1 oktober 2013

Bali, spiritueel, tips, Ubud, Ganesha, uitleg Warme nieuwsgierige mensen, ontelbare tempels, hemels eten en vooral: heel veel spiritualiteit. Dat is Bali in enkele woorden. De Balinezen weten wat het is om de schoonheid van het leven te vieren en om dankbaarheid te tonen voor alles wat de aarde ons schenkt. Wat een genot was het om hier de afgelopen drie weken rond te mogen lopen! En jazeker: ik ben ook op bezoek geweest bij een oude, wijze priester om mijn toekomst te laten voorspellen…. “Someone is looking for you.”

Deel 1 en deel 2 staan al bij Beblissed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali   Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali Icon_minitimema 7 okt 2013 - 5:31

Ja hoor, het zoveelste nietszeggend verhaal over het hemelse Bali met het lekkere eten en hemels smakende drankjes en prachtige sawa's en bla bla bla.

"Warme nieuwsgierige mensen......." .... De schrijfster heeft een "W" teveel geschreven, omdat ze een beetje te weinig om zich heen heeft gekeken.

Lekker vanuit je luie kursi males alles bekijken en jezelf in het nirwana beschouwen....

Ach ach ach, die oogjes van de dame hadden weer enkel de Mooiweer zonnebril op en keken niet verder dan dat de neus lang is.

En dan het mooie kommentaar waarvan dit éne zinnetje me opviel over de chauffeur Nyoman. "Ik weet de naam van de chauffeur. Misschien nemen we wel ketakt op met hem voor ons verblijf....bla bla"

Het arme blatende schaap weet niet, dat minimaal één op de vijf mannen/mensen op Bali de naam draagt van Nyoman..... Ik kan haar al sowieso 7 adressen geven van taxichauffeurs die Nyoman heten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Wijsheid uit Hindoeïstisch Bali
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wijsheid en schoonheid uit Indië by Henri Jean François Borel
» Bali kunstfestival
» Wandelvierdaagse Bali
» Extra veiligheidsmaatregelen op Bali
» Bali traffic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisverhalen-
Ga naar: