Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië   Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 10:29



Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië

Laatst gewijzigd: vrijdag 10 januari 2014 - 21:48 | Auteur: Marrie Meeuwsen

Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië 6zix

Bagiyo met zijn biologische moeder en een foto van zijn vader.

ROOSENDAAL - De 34-jarige Bagiyo van der Leemputte uit Roosendaal ontmoette afgelopen zomer per toeval zijn biologische moeder in het Indonesische Soerabaya. Dat gebeurde tijdens een rondreis die hij maakte om erachter te komen waar zijn roots liggen.

Als baby van zes maanden oud werd Bagiyo geadopteerd door zijn Roosendaalse ouders. In zijn pubertijd zocht hij via het adoptiebureau contact met zijn biologische ouders. Dat leverde destijds niets op en daarom liet hij het rusten.

Uit liefde geboren
Toen zijn huidige vriendin graag een kind van hem wilde, kwam hij in een identiteitscrisis terecht. "Was ik zelf wel uit liefde geboren? Kan ik wel liefde geven aan een kind? Dat vroeg ik mezelf af", vertelt de Roosendaler. Om daarachter te komen plande hij de reis naar zijn geboorteland.

Bagiyo kreeg zijn geboorteadres van het adoptiebureau. Toen hij daar ging kijken, bleek zijn moeder nog in de buurt te wonen. "De dorpsoudste kwam naar ons toe en vertelde dat ze verderop woonde. Nog geen kwartier later stonden we oog in oog." Bagiyo en zijn vriendin waren stomverbaasd. "Er was ons verteld dat mijn ouders overleden waren."

Acht broers en zussen
De vader van Bagiyo bleek inderdaad overleden te zijn. Dat was ook de reden dat zijn moeder hem afstond voor adoptie. "Mijn vader overleed toen mijn moeder zwanger was van mij. Ik had ook nog acht andere broers en zussen, dus ze kon echt niet voor me zorgen."

Inmiddels zijn Bagiyo en zijn vriendin Sabine dolgelukkig met hun zeven weken oude zoontje Tobias.


Omroep Brabant
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Geadopteerde Roosendaaler ontdekt per toeval doodgewaande moeder in Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geadopteerde tweeling uit Indonesië vindt elkaar na 28 jaar terug
» Nieuwe diersoort ontdekt in Indonesië
» Feloranje visje ontdekt in Indonesië
» Reuzenwesp ontdekt in Indonesië
» Zwijnneusrat ontdekt in Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: