ff slap zeiken.
Indonesisch NICHEkantoor Linda Widyati & Partners.
1)
Ik had ooit eens een tante die heette Linda.
Mens was gek, want ze hield niet van een Pinda.
Ze hield wel veel van superhete sambel en krupuk
en deed het daarom heel erg vaak in d'r broek.
2) NICHE kantoor.
Heb de betekenis van NICHE opgezocht, omdat ik in eerste instantie niet goed las en bril was vies; en www.verkopersonline.nl zegt o.a. het volgende:
Het woord niche heeft verschillende betekenissen. De bekende betekenis is die van "nis": een holte in de muur. Maar het begrip niche dat in de marketing wordt gebruikt, heeft niet daar mee te maken. Het woord is afkomstig uit de biologie waar het afgeleid is van het Franse se nicher, dat "zich nestelen" betekent. betekent. Een niche betekent daar "het geheel van omgevingsfactoren die van belang zijn voor handhaving van een planten- of diersoort" (Van Dale).
Een niche is dus een plaats waar een dier of plant in het ecosysteem het meest tot zijn recht komt, omdat er de natuurlijke voordelen aanwezig zijn om te kunnen overleven. De juiste voedingsstoffen zijn er in overvloed en gemakkelijk bereikbaar.
Ben ik ff opgelucht. Dacht voor een tel, dat de journalist van Overfusies.nl zich verschreven had en las ik NICHTEN kantoor. Gelukkig maar dat ik mezelf corrigeerde.