Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexRegistrerenInloggen

Deel

Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LL
Admin
LL

Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen) Empty
BerichtOnderwerp: Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen)   Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen) Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 14:14

Onderwerp: Bericht van Hans Vervoort

Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen) Hv10       Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen) Hv_boe10              

Hans Vervoort 75 jaar
Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen)
Auteur: Hans Vervoort
Uitgeverij: Bravenewbooks.nl
ISBN: 9 789402 117240
Prijs: paperback € 17.95 (135 pgs)
E-book: € 4.95

Graag laat ik weten dat onlangs ter gelegenheid van mijn 75ste verjaardag bovenstaande titel verscheen,
een bundeling van stukjes en verhalen die ik schreef op mijn Facebook-pagina.
Het is overal te koop als paperback of ebook.
Maar je kan het ook gratis downloaden als PDF-file op mijn website www.hansvervoort.nl

Theodor Holman schreef er in het Parool een aardig stukje over (klik aan):
http://www.parool.nl/parool/nl/508/THEODOR-HOLMAN/article/detail/3639937/2014/04/23/De-encyclopedie-van-op-het-nippertje-geredde-kennis.dhtml

Alvast veel leesplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Hans Vervoort

“Vervoort schrijft realistisch proza, overigens van een heel verfijnde en zuinige soort, met veel speelsheid en lichte ironie.
Hij kan als weinig Nederlanders een dialoog schrijven.” (Kees Fens in de Volkskrant)

Over de schrijver:
Hans Vervoort (Magelang,1939) schreef na zijn debuut in 1970 (Kleine Stukjes om te lezen,Thomas Rap) vele romans en verhalenbundels. Enkele titels,verschenen bij Thomas Rap, Arbeiderspers en Nijgh&Van Ditmar: Heden Mosselen Morgen Gij, Zonder Dollen, Met stijgende verbazing,Vanonder de Koperen Ploert, Eerlijk is Vals, Geluk is voor de dommen. Hij publiceerde enkele jaren geleden de trilogie Het Bedrijf over zijn jaren bij tijdschriftenuitgeverij Weekbladpers. Hij werkte daar o.m. als uitgever-directeur van Vrij Nederland, Opzij en andere bladen. In 2003 was hij met de roman Zonnige Perioden een van de eerste Nederlandse schrijvers wiens werk ook in e-boekvorm verscheen. Hij bleef een digitaal pionier en zette 13 van zijn niet meer in druk te krijgen titels als gratis e-book op zijn website www.hansvervoort.nl . Ze zijn inmiddels meer dan 100.000 keer gedownload. Hij is nu voornemens al zijn oude titels ook als POD (print on demand) beschikbaar te stellen.

Via de mail

Hans Vervoort: Encyclopedie van op het nippertje geredde kennis (en andere stukjes om te lezen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Boekbesprekingen-
Ga naar: