Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Munsterman vertrekt: ''Danken hem voor jarenlange inzet''

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Munsterman vertrekt: ''Danken hem voor jarenlange inzet'' Empty
BerichtOnderwerp: Munsterman vertrekt: ''Danken hem voor jarenlange inzet''   Munsterman vertrekt: ''Danken hem voor jarenlange inzet'' Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 14:29


Munsterman vertrekt: ''Danken hem voor jarenlange inzet''

Joop Munsterman legt zijn werkzaamheden als voorzitter per direct neer, zo meldt FC Twente via de officiële kanalen. Vice-voorzitter Aldo van der Laan is per 1 april de nieuwe preses van de Eredivisionist uit Enschede.

''Vanaf het moment dat ik in oktober mijn vertrek als statutair directeur aankondigde en in januari tijdens de nieuwjaarsreceptie ook bekend maakte de voorzittershamer over te gaan dragen, heb ik me gericht op een goede overdracht van mijn taken, werkzaamheden en overige lopende zaken waar ik bij betrokken ben. Dat heb ik gedaan in een fase waarin de club druk bezig is de noodzakelijke maatregelen te nemen die moeten leiden tot het financiële herstel'', stelt Munsterman in een reactie op de clubwebsite.

''Voor FC Twente is het nu het beste als de huidige bestuurders in alles de ruimte hebben om het beleid richting de toekomst uit te voeren'', vervolgt de scheidend voorzitter. ''Daarom heb ik aan mijn medebestuurders kenbaar gemaakt dat dit het juiste moment is om mijn werkzaamheden als voorzitter neer te leggen. Vanzelfsprekend wil ik al die fantastische supporters bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun in de afgelopen twaalf jaar. Ik wens eenieder binnen FC Twente succes en al het goede voor de toekomst. Dat verdient deze mooie club.''

''Joop heeft al zijn werkzaamheden inmiddels overgedragen'', verduidelijkt Van der Laan. ''We snappen zijn beslissing en danken hem alvast voor zijn jarenlange inzet. We zullen op een later moment op gepaste wijze afscheid van hem nemen.''

Voetbal Centraal
01-04-2015
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Munsterman vertrekt: ''Danken hem voor jarenlange inzet''
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Joop Munsterman, gezicht FC Twente, vertrekt
» Amersfoorts PvdA-raadslid vertrekt
» Ploumen waardeert Indonesische inzet voor duurzame palmolie
» Ajax vertrekt na het seizoen voor lucratieve trip naar Indonesië
» Thea Meulders heeft haar leven aan de atoombom te danken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: