Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort   Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 18:13


Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort


03 05 2015 23:50
LEZERNIEUWS Door: Pelita Amersfoort

Op zaterdag 9 mei van 13.00-15.00 uur organiseert Stichting Pelita weer een Indische Eettafel in Amersfoort. De eettafel is opgezet voor Indische Nederlanders en Molukkers van circa 70 jaar en ouder, die een gemeenschappelijk verleden hebben in voormalig Nederlands-Indië of zij die zich hier nauw mee verbonden voelen. Een moment om elkaar te ontmoeten en samen te eten.

In de historische sfeer van het 'Hofje De Armen de Poth' wordt een 3-gangenmaaltijd geserveerd door Indonesische kok Yusuf Anwar van Rijsttafel to go (www.rijsttafeltogo.nl). Roy van Waardenburg (friendandfriends.nl) speelt voor u een muzikaal repertoire van onder andere Indische en Molukse liedjes. Ook is er een loterij waarmee u leuke prijsjes kunt winnen. De eettafel wordt mogelijk gemaakt met de hulp van vrijwilligers.

De Indische maaltijd is inclusief consumpties (non-alcoholisch) en kost € 12,50 per persoon. Vooraf reserveren is nodig via eettafel.amersfoort@gmail.com of via 06 205 99 297

Over Stichting Pelita
Landelijke welzijnsorganisatie Stichting Pelita zet zich via o.a. maatschappelijk werk, hulpverlening en sociale dienstverlening in voor senioren geboren in voormalig Nederlands-Indië. Op diverse locaties in het land organiseert Pelita Indische Eettafels; in Amersfoort vond de eerste plaats in maart 2015. Zie voor meer informatie www.pelita.nl/ontmoetingen

Locatie: Hofje De Armen de Poth, Pothstraat 16, Amersfoort

Start datum/tijd: 09-05-2015 13.00
Eind datum/tijd: 09-05-2015 15.00

De Stad Amersfoort
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort   Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 20:07

Ik hoop dat ik toegelaten wordt met een doggy-bag in mijn hand No
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort   Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 1:47

Bro Henri: Ik hoop dat ik toegelaten wordt met een doggy-bag in mijn hand
Kan je niet beter een rantang meenemen?(of twee?) Kan veel meer in en lekkerder, toch?

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort   Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Icon_minitimevr 8 mei 2015 - 6:49

@DK.


Neen DK, geen rantang want dan zien ze meteen wat ik van plan ben als ik binnenkom.

Doggybag kan je wat makkelijker weg houden voor nieuwsgierigen. wistle


Laatst aangepast door Henri R. Cingoor op zo 21 jun 2015 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort   Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 0:11

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Gesponsorde inhoud





Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort   Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eettafel voor Indische senioren in Amersfoort
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Den Helder krijgt Indische eettafel
» Stichting Pelita en Rumah Kita organiseren Indische Eettafel (24 februari in Wageningen)
» Bijzondere geboorte van Indische neushoorn in Amersfoort
» Monument voor de Indische concubine
» Indische soos voor 55-plussers - 20-06-14

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: