Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater'

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater' Empty
BerichtOnderwerp: Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater'   Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater' Icon_minitimeza 19 sep 2009 - 10:07

Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater'
VOLG ONS OP .Door Bas Paternotte | 17 September 2009 - 12:36

Geert Wilders stal gisteren de show bij de Algemene Beschouwingen met zijn pleidooi om een belasting van 1000 euro per jaar op ‘kopvodden’ te heffen. PvdA-Kamerlid Mei Li Vos kreeg een woedeaanval.

Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater' 3933145019_31ea0a5534_o
Even was Mei Li Vos gisteren van plan om met een vest om haar hoofd geknoopt de plenaire zaal binnen te lopen. Haar collega’s hielden haar echter tegen. "Als vrouw, als vrijzinnige, als democraat en tweede generatie-whatever-niet-helemaal-Nederlander werd ik woedend.” De 160 centimeter lange PvdA-politica was na de opmerkingen van Wilders over een hoofddoekbelasting het liefst naar de interruptiemicrofoon gelopen om hem uit te schelden voor ‘vrouwenhater, mysogeen, gefrustreerde y-gen drager, gemankeerde Indo of Wacko Jacko’, zo schrijft ze op haar weblog.

Vos overweegt nu om een hoofddoekje op te doen tijdens Prinsjesdag volgend jaar. Tenminste, als ze volgend jaar nog in de Kamer zit. De koningin van de hoofddoek wil haar er in ieder geval wel één lenen.


HP/DeTijd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater'   Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater' Icon_minitimeza 19 sep 2009 - 10:20

28 maart 2008 - Ongeveer 1,5 jaar geleden alweer. Wat gaat de tijd snel Laughing Laughing
En waar ben ik die naam Paul Tang al niet eerder tegengekomen afgelopen weken??? study study study

-------

Geert Wilders redt Mei Li Vos uit seksrel
Door: Koster & Jojanneke
Gepubliceerd: donderdag 27 maart 2008 23:44
Update: vrijdag 28 maart 2008 09:37

Een seksverhaal over Mei Li Vos en Paul Tang was heel even de nieuwe dorpsroddel in Den Haag. Toen kwam de Wilders-film: ‘Wel veel Bergman-shots zeg.’


Slechts een uur of vijf gloeide de aandacht om haar heen en trilde haar telefoon haar bijna een blauw bovenbeen. Toen werd het weer rustig. Mei Li Vos, links-liberaal PvdA-Kamerlid, was gisteren vanaf een uur of twee tot zeven opgejaagd wild op het Binnenhof. Zij en fractiegenoot Paul Tang zouden korte coïtale momenten hebben beleefd in de CDA-fractiekamer in het Kamergebouw. Althans, dat beweerden ‘betrouwbare bronnen’ in de Hofstad, die werden geciteerd op de NOS-website.

‘Tja, prachtig verhaal was het’, zegt Vos even na achten gisteravond. ‘Toch is het anders gegaan. Paul en ik zijn verdwaald in de krochten van de Kamer. Dit moet vlak voor de zomer zijn geweest. In die tijd raakte ik dagelijks de weg kwijt in het pand met al die liften. Op een gegeven moment stonden we daar ineens bij het CDA. We hebben nog even overwogen om de voorzittershamer mee te nemen in het kader van de goede coalitiebetrekkingen.’

Vos en Tang werden op hun rondgang door het Haagse labyrint echter gespot door een medewerker van CDA-Kamerlid Ger Koopmans. ‘We hebben natuurlijk onze excuses gemaakt. Wat moesten we daar’, gniffelt Vos nu. Toch, doofde deze aanstaande seksrel, waar in Den Haag en op het ministerie van Financiën al weken over werd gesmoesd, sneller dan verwacht, constateert Vos. ‘Ik zat in een overleg over de liberalisering van de postwet toen mijn telefoon steeds maar ging. Ik dacht: wat is er aan de hand? Bleek ik op die pubersite van GeenStijl te staan.’

Maar terugbellen naar bezorgde vrienden of roddelzieke kennissen was niet echt meer nodig (‘Je bent trouwens de eerste die mij rechtstreeks vraagt’), omdat er een andere gons in het Kamergebouw dit pikante non-zaakje kwam overstemmen. Om zeven uur ronkte het bericht dat Fitna eindelijk zou worden uitgezonden. Vos: ‘Ik zag dat Wilders ingeklemd tussen camera’s stond. Toen ben ik op mijn kamer met een paar VVD’ers en Pvda’ers naar de film gaan kijken.’ De PvdA-volksvertegenwoordiger behoort tot de heel vroege kijkers van de film: ‘Toen ik inlogde, stond de teller bij website LiveLeak pas op 46 views’. Dan ogenschijnlijk licht teleurgesteld: ‘Hiermee gaat het kabinet het niet moeilijk krijgen.’ Dan semi-serieus met de stem van een gewichtige recensente: ‘Wel veel Bergman-shots zeg. Hier kun je het zelfs bijna mee eens zijn.’

Paul Tang, die wij ook nog even spraken, kan ook alleen maar lachen. ‘Wat een dorpspomp hè.’ Maar is het ook allemaal onwaar van die vrijpartij? Lachje: ‘Het zijn echt roddels.’ Hij ontkent stellig? ‘Den Haag is net een dorp hoor, het zijn echt verhalen rond de dorpspomp.’

Vos staat inmiddels – de klok tikt over achten – alweer klaar om naar een volgend enerverend overleg te gaan. ‘Iets met Nigeria en olie.’

En zo ging er weer een dag voorbij in onze vaderlandse parlementaire geschiedenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Mei Li Vos: 'Wacko Jacko Wilders is gefrustreerde vrouwenhater'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ‘Geblondeerde Wilders verhult afkomst’
» Wilders wijst NCTV op ’oorlogsverklaring’
» Deskundigen ondersteunen Wilders
» Lancering Geert Wilders Glossy
» Wilders toch links verleden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: