Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 - Patty Brard durft niet naar het Songfestival met Luv' -

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

- Patty Brard durft niet naar het Songfestival met Luv' - Empty
BerichtOnderwerp: - Patty Brard durft niet naar het Songfestival met Luv' -   - Patty Brard durft niet naar het Songfestival met Luv' - Icon_minitimewo 7 okt 2009 - 10:02

Patty Brard: 'Naar het Songfestival met Luv'? Dat durf ik niet'
Raf Van Bedts
maandag 05 oktober 2009

Als Kathleen-avant-la-lettre bij Luv' zat de onvolprezen Patty Brard zeker op haar plaats in de vakjury van 'K2 zoekt K3'. De flamboyante mediafiguur zorgde met haar directe commentaren zoals gebruikelijk voor spraakmakende televisie bij de Vlaamse tv-kijker die haar niet kende. Vreemd dat er achter zo'n grote mond ook een vleugje terughoudendheid schuil gaat. Want wie dacht dat zij zich samen met Marga en Josée geroepen voelt om Nederland te redden op het Songfestival, komt bedrogen uit. 'Dat durf ik niet. De kans dat dit mislukt is veel te groot en het zal dan nog niets eens aan ons zelf liggen', zegt Patty.

- Patty Brard durft niet naar het Songfestival met Luv' - 3989899868_144e4c665f_o

'Bij Luv' is het fout gegaan met de vervanging'
'Jullie denken werkelijk dat ik altijd alles bewust doe', lacht Patty Brard wanneer we haar erop wijzen dat ze na de felle uithalen van de afgelopen weken tijdens de finale van K2 zoekt K3 de superlatieven niet schuwde. 'Als ik iets goed vind, zeg ik het gewoon en als ik iets niet goed vind doe ik gewoon hetzelfde.'

Als Kathleen-avant-la-lettre bij Luv' is het logisch dat Patty Brard in de vakjury van 'K2 zoekt K3' zat. Dat vindt ze zelf ook: 'Precies daarom heeft Gert Verhulst me gevraagd om in die jury te zetelen. Toen ik er destijds bij Luv' niet meer was, is het daar fout gegaan met de vervanging. Er werd toen te gemakkelijk over gedacht. Maar er komt wel meer bij kijken dan enkel een ander Indisch meisje.'

'Ik heb intussen genoeg tijd gehad om me te ontwikkelen'
Gelukkig is die fout uit het verleden hersteld, want intussen dweilt Patty samen met Marga en Josée terug de lage landen af om op te treden met Luv'. Ook na de finale van 'K2 zoekt K3' werden Patty en haar twee collega's nog verwacht voor een optreden in Bergen-op-Zoom. 'We hebben nog heel veel lol samen. 't Is helemaal leuk', zegt Patty.

Een aantal jaar geleden liet flamboyante Patty in een tv-reportage deze uitspraak optekenen: 'ik heb nooit een noot gezongen, maar ik was wel een ster'. Die uitlating moet met een serieuze korrel zout genomen worden, zo blijkt nu. Brard heeft effectief de platen van Luv' mee ingezongen, maar live was er werk aan de winkel, geeft ze toe: 'Ik vond zingen leuk en heb dat met de jaren moeten ontwikkelen, maar ik heb intussen tijd genoeg gehad om me te ontwikkelen. Ik ben wel als een ster met goede oren geboren.'

'Leukste compliment dat ik in jaren heb gehoord'
Rond een figuur als Patty Brard kan niemand omheen kijken. Wordt het niet eens tijd dat zij met Luv' Nederland gaat redden op het Songfestival? 'Kan ik Nederland redden?', schatert Patty. 'Nou, nou, nou, ik heb de laatste tijd vele grappige opmerkingen gehoord, maar ik vind dit het leukste compliment dat ik in jaren heb gehoord. Iedereen wilde de Toppers en jullie schreeuwen ons naar het Songfestival!'

De Toppers zijn te Hollands, maar Luv' heeft destijds Europa al veroverd, proberen we nog. Maar Patty heeft er geen boodschap aan: 'Oh jeetje. Neen we doen het niet. Ik zou het niet eens durven! De kans is zo groot dat dat mislukt en dan komt het nog niet eens door ons zelf.'

Toch geeft Patty de fans nog een sprankeltje hoop: 'Als er twee Songfestivals worden georganiseerd, waarin de ene kant Oost-Europa zit en aan de andere kant leuke popmuziek, dan gaat Luv' misschien wel.' Misschien? 'Nou, ik weet niet of ik durf, hoor!'



eurosong.be
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
- Patty Brard durft niet naar het Songfestival met Luv' -
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Patty Brard verlaat Shownieuws
» Johnny de Mol op stap met Patty Brard
» Patty Brard blij met plastisch chirurg
» Durft ie het of durft ie het niet?
» Wie durft er naar de Indonesische dokter?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: