Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Empty
BerichtOnderwerp: Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment.   Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Icon_minitimedo 15 jan 2009 - 21:29

De https://indonesie.actieforum.com is toch één van de beste forum op dit moment, dit schrijven is dus actueel vind ik.

=======================

Hallo allemaal op deze Gezellige https://indonesie.actieforum.com
Ik meen het echt als ik schrijf en benaduk met de "Gezellige I.A.F."
"I.A.F." is een afkorting van de Indonesie Actie Forum

Jullie weten maybe not(= barangkali tidak)
dat ik als webmaster van ICM-Forum zijnde
dag in dag uit en soms dag, avond en s'nachts overal struinen(en ook opsporen, kijken, bekijken, bestuderen, observeren etcetera) naar allerlei soorten Groups Sites, WebLogs, WebSites, Forums, Blogs etcetera, etcetera.
Dit is nodig bijna noodzakelijk om te weten hoe het allemaal nu is en hoe het na 21 februari 2009 zal worden na de volledige opheffing van alle MSN Groups Sites.
Veel Indo's,
vooral de oudere Indo's en oudere Indiegangers
weten op dit moment geen raad waar zij naar toe moeten gaan, omdat:
1.--
De Windows Groups Live vinden zij niets aan.
2.--
De Omni Chat vinden zij te saai.
3.--
Sommige Indo's Weblogs, Websites en Blogs vinden zij niet gezellig genoeg.
4.--
De Multiply is toch wel een beetje ruwet en sulit onder andere wegens de Engelse taal.

Ondanks dat allemaal
blijven Mr. Ferry Schwab van ICM Online en ik bij onze Multiply met onze kreten:
"Marilah kita pukul terus..!!!!" = "Wij zullen doorgaan..!!!!"

Daarnaast heb ik nog een eigen WebLog, een WebSite en een Forum.Net, de MSN leden van mijn groepen kunnen en mogen zelf kiezen naar welk van de drie zij zullen gaan.
Zij hebben nog ruim een maand om allemaal uit te proberen en te gaan kiezen welk van deze drie.

Enkele leden van mijn conventionele MSN groep zijn inmiddels leden geworden van deze Gezellige Indonesie Actie Forum, ik respecteer en waardeer hun besluit,....want ik vind dit Indonesie Actie Forum echt wel gezellig en echt geschikt voor de Indo's en Indiëgangers en ook voor de oudere Indo's en oudere Indiëgangers.
Een ding is wat zeer zeker is,
namelijk:
"Er is geen enkel Weblog of Website of Blog of Forum of wat dan ook die alle gemak en alle faciliteiten heeft als de conventionele en vertrouwde MSN Groups Site.
Na 21 februari 2009 zullen veel mensen in de hele wereld de vertrouwde MSN Groups Site wel missen"

Hoe dan ook
het is op dit moment zeer actueel dat de:
https://indonesie.actieforum.com
één van de beste is voor de Indo's, Indiegangers etcetaera, etcetera.

Salam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment.   Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Icon_minitimevr 16 jan 2009 - 6:29

Ha mister Benjamin, even een verbetering aan brengen h`e, niet een van de beste sites dan, maar de beste! si Kesasar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Empty
BerichtOnderwerp: Mister Kesasar is also member of the Indonesie Actie Forum   Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Icon_minitimevr 16 jan 2009 - 10:44

Lho,....How are you mister Kesasar.
You are in this gezellige forum too.


Wah,....jempol met jou,... dong....!!!!
Ondanks tientalen jaren in Engels sprekend land gewoond te hebben schrijf je nog goed Bahasa Belanda(Nederlandse Taal)
Hoe is het met je Bahasa Indonesia of Maleis...?

How about the wetter in New Zealand....
Dingin or lekker hot wetter with blue sky and everyday the sun is shining.

Salam vanuit Holland yang dingen itu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Empty
BerichtOnderwerp: Kepada Mister Kesasar di Selandia Baru   Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Icon_minitimevr 16 jan 2009 - 10:59

Sorry Kesasar

Overhead(up here) or beneath(under here) I forget to tell you about Mrs.Eugenie.

She asks me about you and about your good health(healthiness)
If you have the time, please go to the http://oostwest.forumactie.net
maybe you can to tell haar about you and your healthiness.

Bye and take care
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment.   Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Icon_minitimeza 17 jan 2009 - 1:59

Ha die Ben, bedankt voor het boodschapje van Eugenie, je kan haar vertellen als je wilt, dat mijn gezondheid is nou prima, afgezien van al die ouderdom kwaaltjes dan! Waarom geef je haar en de anderen van de ouwe KOK site geen uitnodiging om hier even rond te kijken, ik zou haast met zekerheid kunnen zeggen, dat ze het hier zullen bevallen! Mijn Nederlands? Weer terug gekomen door het lezen en schrijven op deze sites! en 't Maleis? kan het wel lezen en nog praten hoor, die taal ligt "closer to the heart" dan Basa Kasi! ( als maar nie Limburger Very Happy ) Bau tenenkaas dese! En een kleine verbetering voor je, als je het bericht boven bedoeld, niet "overhead" dat betekend boven je hoofd maar above, en "beneath" word gebruikt als onder je voeten of beneden je (een lagere verdieping bv) maar voor het volgende bericht het woord is below, dit advies is gratis h`e. En het weer hier? een beetje zo als in Depok, warm en humid, mijn tuin vol met tomaten,komkommers en anderen groenten die ik zelf kweek (eet veel slaatjes h`e) en de zee aan m'n achterdeur, met het strand vol schelpdieren en dergelijke, vissen? alleen als je een boot hebt en op m'n eentje denk ik wat te gevaarlijk, als je er uit valt word je voer voor de mako haai, en die heeft meer tanden dan ik heb Smile sampai nanti dong, si Kesasar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment.   Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Actueel is ook "Indonesie.ActieForum" is één van de beste op dit moment.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» "Eruit jij" van Gerry Velema wint prijs voor beste kinderboek
» Ook dit is actueel: Kindje kopen meneer/mevrouw?
» Indonesië beste vakantiebestemming buiten Europa
» Indonesië beste land voor ondernemers
» Moslimeconomie Indonesië scoorde het beste in 2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: