Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wethouder wil subsidiestop voor minderheden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Wethouder wil subsidiestop voor minderheden  Empty
BerichtOnderwerp: Wethouder wil subsidiestop voor minderheden    Wethouder wil subsidiestop voor minderheden  Icon_minitimema 2 aug 2010 - 12:05

Wethouder wil subsidiestop voor minderheden
30.07.10

Wethouder Harry Staring van Lokaal Belang in het Gelderse Zevenaar wil stoppen met het "pamperen van minderheidsgroepen". Dat heeft hij laten weten aan de Gelderlander.

Allemaal Zevenaarders
"We wonen allemaal in Zevenaar en alle Zevenaarders zijn gelijk", zegt de wethouder van integratie in Zevenaar.

Aanspraak maken
"De Molukse en Turkse gemeenschap menen vanuit hun culturele achtergrond of vanwege het verleden aanspraak te kunnen maken op allerlei extra's. Ik wil van die regelingen af." In Zevenaar wonen naast grote groepen Indonesiërs en Turken ook groepen Afghanen en Soedanezen.

Niet meer terug
"De Molukkers zijn in 1952 naar Nederland gekomen en niemand is van plan ooit nog terug te keren. Dan is het tijd dat je de weg vindt naar de voorzieningen waar ook Nederlandse Zevenaarders aanspraak op kunnen maken. Via via hoorde ik dat er in Zevenaar dan misschien wel Culemborgse toestanden komen. Aan die discussie doe ik niet mee. We moeten fatsoenlijk met elkaar om blijven gaan." aldus de Gelderlander.


Binnenlands Bestuur
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Wethouder wil subsidiestop voor minderheden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hyalaethea attemae verrast Vlaardingse wethouder
» Indonesische minderheden in de knel
» Column van wethouder De Putter: Van Rindu-Pulang en Bangga
» Trage overheidsreactie bevordert geweld tegen minderheden
» Bisschop Java: islam terroriseert minderheden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: