Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht"

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht" Empty
BerichtOnderwerp: Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht"   Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht" Icon_minitimema 13 feb 2012 - 17:31

Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht"
13 februari 2012 om 16:33 | Gepubliceerd door Bjorn Huistede

Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht" 2433

Lange tijd had niemand van de naam Stefano Lilipaly gehoord. Tot de wedstrijd FC Utrecht - PSV (1-1) in januari. De 22-jarige middenvelder begon voor het eerst in de basis en nam de enige treffer voor FC Utrecht voor zijn rekening in De Galgenwaard.

"Het gevoel dat je hebt als je scoort is geweldig", zegt Lilipaly in gesprek met FC Utrecht TV. "En dat je dan alle mensen ziet juichen op de tribunes." Toch is Lilipaly nog niet bekend in Nederland, maar wel in zijn vaderland Indonesië.

"Begin dit jaar ben ik daar heen gegaan om me te laten naturaliseren. Daar was veel belangstelling voor en daardoor ben ik zo populair geworden in Indonesië", zegt Lilipaly, waar een debuut bij de nationale ploeg voor lonkt.

Lilipaly heeft een aflopend contract bij FC Utrecht. "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor het team en hoop nog mooie goals te maken, belangrijke goals."


Voetbal Centraal
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Lilipaly: "Ik hoop nog heel belangrijk te zijn voor FC Utrecht"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lilipaly: 'Het was een gekkenhuis, geweldig!'
» Lilipaly toch niet naar Indonesië
» Ik hoop dat hij het weet
» Nieuwe hoop Indisch dorp
» Stefano Lilipaly in november terug naar Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: