Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)   Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Icon_minitimedo 19 maa 2009 - 11:31

Het volgend bericht heeft niet direct iets te maken met nieuws e.d. uit Indonesia maar wel direct met een lid van deze groep, die wel iets te maken heeft met Indonesia.....

In Nieuw Zeeland is vandaag een 100 jarige tweeling of zoiets ongeveer in leeftijd, jarig.
Uiteraard geeft dat natuurlijk veel drukte en een feest, waarbij diverse mensen zijn uitgenodigd.

Één der genodigden is een lid van deze groep en aldaar in die buurten woonachtig.
Het is natuulijk een bizondere bedoening en het feest zal waarschijnlijk dan tot en met het a.s. weekeinde duren.
(Volgens ingewijde kringen dan.)

Gelet op het bovenstaande, verwacht ik dan de komende dagen ook geen bijdragen op dit forum van dat ene speciale lid woonachtig daar ergens bijna down under..... Very Happy Very Happy Very Happy

Het zou zelfs kunnen dat er wel arak en towak geschonken gaat worden, dus...... Embarassed drunken roosje

Proost Om Kesas. bier1

Om, ngacau aja, boleh ya, jangan marah.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)   Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Icon_minitimedo 19 maa 2009 - 11:36

Om Kesas,
Veel plezier op het feest. Krijgen we een verslag?

bier1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)   Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Icon_minitimedo 19 maa 2009 - 23:43

Very Happy Ha di mas Henri, aduh seh, a trouble maker seh dese fen', honderd jarige tweelingen hebben verjaardag hier en Om Kesas geen uitnodiging gehad? schande, mischien is het beter dat ik er naar over gaa om ze recht te zetten mischien een beetje krom van arthritis dan! Celaka! Ennuh, wa'dattuh? Arak of tuak voor arme Kesas? Helegaar niet hoor, tidak boleh minum "alcihol" weet je toch wel, en een verslag voor "aunty Elel" ik denk mischien beter niet ver-slag maar slag-room hoorn uit si Henri's keuken! en "no worries" om Kesas nooit marah, zoals ik het geef kan ik het ook verdragen toch lol! sampai nanti loh! ol' Kesas opzoek naar het fuifje!
Terug naar boven Ga naar beneden
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)   Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Icon_minitimevr 20 maa 2009 - 9:31

Ik ben ook veels te goed van vertrouwen.... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Gesponsorde inhoud





Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)   Feest in Nieuw Zeeland..... ;-) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feest in Nieuw Zeeland..... ;-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor Om K. en andere toeristen uit Nieuw Zeeland
» Ludo fietst met prothese naar Nieuw-Zeeland
» Emirates start lijndienst tussen Bali en Nieuw-Zeeland
» Amatoo: Van Zeeland naar Indonesië
» Oproep "60 Jaar Molukkers in Zeeland"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: