Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Indonesische royalty

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kupang




Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 19-01-09
Leeftijd : 63
Woonplaats : Vlaardingen/NL

Indonesische royalty Empty
BerichtOnderwerp: Indonesische royalty   Indonesische royalty Icon_minitimevr 20 maa 2009 - 17:31

Geachte kezers;

De enige reden is die al door mij aangegeven.Wel vertrekt as. zondag Sultan Basharsyah II en Sultana Daratul Qamar van Serdang met hun familie voor een privebezoek aan Nederland.Ik hoop ze te ontmoeten met leden vd organisatie vh royal tour project.

U hoort nog v me.Wellicht hebben ook enige media wedromk interesse in dit item,nu 1 vd belangrijkste sultans ve voorheen tot de financieele toplaag v Indonesie behorend vorstendom nu wel naar NL komt.Hij spreekt perfect Nederlands en is een zeer bekend historicus in Indonesie en de uitgelezen persoon omn iest te vertellen over de historie en tevens huidige situatie rond de Indonesische vorstenhuizen.
In de toekomst zullen wij zeker in staat zijn om iets vh gedroomde resultaat vh royal project te mogen bereiken.Met Godshulp zullen we daar zeker in mogen slagen!Alleen de organisatie moet nog gedegener worden aangepakt.

Hoogachtend:
DP Tick
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kerajaan-indonesia.blogspot.com
 
Indonesische royalty
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 74 vorsten van Indonesie komen in maart naar Europa
» Vertraging vd komst vd Indonesische royalty naar Europa.
» Indonesische geschiedvervalsing in 2005
» Indonesische verkiezingsstrijd verhardt
» Gekir op de Indonesische tv

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: