Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Empty
BerichtOnderwerp: Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten   Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 9:56

Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten


Door: Sanne Riepema
7-9-12 - 20:40 bron: RTL Boulevard © Videobeeld RTL Boulevard.

Onze minister-president was vanavond te gast bij RTL Boulevard. Hij werd door diverse BN'ers en presentatoren Van der Vorst, Gerschtanowitz en Verlinde aan de tand gevoeld over zijn privéleven en de aanloop naar de verkiezingen. Hieruit kwam onder andere naar voren dat Rutte niet zo graag een pak draagt en dat hij dol is op Indisch eten.

Rutte beschouwt een maatpak als uniform en trekt het liefst zo snel mogelijk iets anders aan als hij thuis is. 'Ik betaal me blauw aan al die maatpakken, maar ik heb een vertegenwoordigende functie, dus een mooi pak is belangrijk voor mijn baan. Zo kan ik niet in mijn sportbroek bij Obama aankomen', grapt hij. 'Maar zodra ik thuis ben gaat dat pak uit en de spijkerbroek weer aan', aldus Rutte.

Indonesië
De Indonesische keuken is hij dol op en volgens de eigenaar van zijn favoriete restaurant Poentjak, kun je hem er zelfs wakker voor maken. 'Eerst een biertje, dan kroepoek en dan pindasausje erbij', vertelt de eigenaar over Ruttes vaste bestelling. 'Mark is superaardig en hij maakt altijd tijd voor iedereen'.

Dat de premier van Indonesisch eten houdt, is niet geheel verwonderlijk want zijn ouders hebben jarenlang in Indonesië gewoond. 'Vroeger stond er altijd eens in de week een grote pan nasi goreng op tafel', zegt de minister-president. 'Straks na de uitzending ga ik nog even naar het Binnenhof waar toevallig een gerecht van Poentjak op me staat te wachten.'

AD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten   Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 11:55

....Eerst een biertje, dan kroepoek en dan pindasausje erbij', vertelt de eigenaar over Ruttes vaste bestelling.....

Het zal niet.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten   Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 21:10






Tjonge ja.., een bordje nasi per week..,Ik denk dat het gehele Nederland dat wel op enige tijd gegeten heeft, vissen voor stemmen als je 't mij vraagt (maar dat doe je dan ook niet h`e), en over vissen gesproken een speciaal gerecht van uit de Puncak op bung Rutte te wachten? Wat kan dat wel zijn? Crisp fried ikan lele van uit de kolam pelimbahan mischien?

siK.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten   Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daar mogen ze me wakker voor maken!
» Toko Toet; een trefpunt voor liefhebbers van Indonesisch eten
» Een psychodynamische benadering van Mark Rutte
» Mark Rutte kreeg het liberalisme met de paplepel ingegoten
» “Restaurant Blauw in Utrecht beste restaurant voor Indonesisch eten”

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: