Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Adelmund tekent contract in Indonesië

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Adelmund tekent contract in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Adelmund tekent contract in Indonesië   Adelmund tekent contract in Indonesië Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:19

Adelmund tekent contract in Indonesië

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:27 januari 2013 om 10:58 Categorie:Transfernieuws

Indonesië krijgt er in de hoogste afdeling van het voetbal weer een Nederlandse speler bij. Kristian Adelmund ondertekende zaterdag een contract bij Persepam Madura United.

De 25-jarige centrale verdediger kwam het vorige seizoen uit in de eerste divisie van Indonesië voor PSIM Mataram. Met laatstgenoemde ploeg miste hij nipt promotie naar de Eredivisie van het Aziatische land. Adelmund zou gaan spelen in de Topklasse voor vv Capelle, maar het liep anders dan verwacht.

“Het buitenland bleef trekken, ik kwam in Nederland niet in mijn ritme. Mijn vorige avontuur was geweldig. Ik kreeg in de laatste maanden aanbiedingen die ik echter weigerde omdat ik mijn woord gegeven had aan Capelle. Toch knaagde die beslissing aan me omdat ik eigenlijk graag wilde vertrekken naar het buitenland. Toen deze aanbieding kwam was de twijfel weg, ik moest gaan”, aldus de verdediger tegenover VoetbalPrimeur.

Adelmund is nu een kleine week terug in Indonesië en kijkt uit naar het moment dat hij zijn debuut kan maken voor zijn nieuwe werkgever. “Tot nu heb ik geen spijt van mijn beslissing. Ik ben hier met open armen ontvangen. Vorig jaar was ik samen met Emile Linkers en Lorenzo Rimkus en nu sta ik er alleen voor. Ik weet wat ik hier kan verwachten. Het is voor mij een extra uitdaging om hier successen te kunnen halen.”

VoetbalPrimeur
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Adelmund tekent contract in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adelmund tekent contract in Indonesië   Adelmund tekent contract in Indonesië Icon_minitimema 28 jan 2013 - 19:32

Madura???

Komt ie nog wel achter waar ie in verzeild is geraakt.

Op die zelfde voetbal velden worden er karapan sapi gehouden. (Stierenrennen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Adelmund tekent contract in Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kristian Adelmund voetbalt al 3 seizoenen in Indonesië
» Knopper tekent voor avontuur in Indonesië
» Finse spits laat Nederlandse kans liggen en tekent in Indonesië
» In Indonesië is het huwelijk een contract tussen twee mannen
» Kenbri tekent miljoenendeal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: