Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Knopper tekent voor avontuur in Indonesië

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Knopper tekent voor avontuur in Indonesië  Empty
BerichtOnderwerp: Knopper tekent voor avontuur in Indonesië    Knopper tekent voor avontuur in Indonesië  Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 10:01

Knopper tekent voor avontuur in Indonesië

Richard Knopper heeft een nieuwe werkgever gevonden, zo meldt zijn management bureau Sport Promotion. De middenvelder gaat voor twee jaar aan de slag bij het Indonesische PSM Makassar. Vorig jaar zomer nam Knopper afscheid bij ADO Den Haag, sindsdien hield hij zijn conditie op peil bij Topklasser Haaglandia.

Zelf is de oud-Ajacied erg tevreden met de opvallende transfer. "Het bevalt me allemaal prima hier. Ik heb vandaag met een glimlach op mijn mond mijn handtekening gezet," aldus Knopper. De slechte omstandigheden in het land kunnen hem niet deren. "Daar moet je gewoon doorheen kijken. Je kunt de omstandigheden hier niet gaan vergelijken met de stadions of de trainingsvelden in Europa. Ze hebben net de nieuwe competitie opgestart, waar Makassar dus in uitkomt. Ik heb begrepen dat de geldschieters achter de 'Indonesian Premier League' plannen hebben om de infrastructuur te verbeteren. Alles is op de toekomst gericht. Hartstikke leuk om daar deel van uit te kunnen maken.''

Verrassend genoeg is Knopper niet de enigste Nederlander bij de club uit Makassar. Oud-international Wim Rijsbergen staat namelijk aan het roer bij de Rode Vis. Met het aantrekken van Knopper wil de oefenmeester meer ervaring in de ploeg brengen.


Soccernews.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Knopper tekent voor avontuur in Indonesië  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knopper tekent voor avontuur in Indonesië    Knopper tekent voor avontuur in Indonesië  Icon_minitimema 18 jun 2012 - 19:36

Knopper zet punt achter loopbaan

16 juni 2012 11:48



AMSTERDAM - Richard Knopper zet per direct een punt achter zijn loopbaan. De 34-jarige middenvelder gaat vanaf juli als commercieel manager aan de slag bij ADO Den Haag.


"Eigenlijk bleef ik het maar uitstellen, omdat je altijd blijft hopen dat er nog een club langskomt", laat Knopper weten op de website van Sport Promotion.

"Dat gebeurde vorig jaar ook, met PSM Makassar. Heb ik nog een paar maanden in Indonesië gespeeld, met Wim Rijsbergen als trainer."

Knopper, die zich ook heeft opgegeven voor een trainerscursus, speelde tijdens zijn carrière onder meer voor Ajax, sc Heerenveen, Vitesse en ADO Den Haag.

Met de Amsterdammers werd hij twee keer landskampioen.


nusport.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Knopper tekent voor avontuur in Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sriwijaya Air tekent voor aanschaf tien Boeing 737-800's
» Adelmund tekent contract in Indonesië
» Finse spits laat Nederlandse kans liggen en tekent in Indonesië
» Wikileaks: "100.000 dollar voor Facebook pagina voor bezoek Obama aan Indonesië"
» Van Beukering staat voor debuut voor Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: