Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ‘Even thuis in Indonesië’

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

‘Even thuis in Indonesië’ Empty
BerichtOnderwerp: ‘Even thuis in Indonesië’   ‘Even thuis in Indonesië’ Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 10:25



‘Even thuis in Indonesië’


29-01-2013 om 09:46:14 door Sensor

‘Even thuis in Indonesië’ 01_icd10


Indonesische lekkernijen, muziek, dans en drama... Enkele onderdelen van Indonesian Cultural Day die afgelopen zaterdag in Nijmegen werd georganiseerd door de Indonesian Student Union in Nijmegen (PPIN). ‘Door deze dag te organiseren willen wij Nederlanders kennis laten maken met onze cultuur.'


Zo vertelt Nila Fariza Azilia Patty, derdejaars student Life Sciences aan de HAN en een van de organisatoren van de dag. ‘Daarnaast is het voor ons natuurlijk de perfecte gelegenheid om mensen uit ons thuisland te ontmoeten. De opbrengst van de dag gaat trouwens naar Stichting Hibiscus die zich inzet voor de scholing van kinderen in Indonesië.’
‘Het voelt vandaag echt of ik weer even een beetje thuis in Indonesië ben’, vertelt een van de aanwezige Indonesische gasten. ‘Ik ontmoet allerlei mensen die ik al tijden niet heb gezien, kan mijn eigen taal weer even spreken en genieten van onze prachtige cultuur.’ Ook voor de Nederlandse bezoekers was het zeker een geslaagd evenement. ‘Ik vind het belangrijk om mij in andere culturen te verdiepen’, aldus Maartje van Steens, oud-student van de HAN. ‘En dit is toch geweldig: mooie optredens, een supersfeertje en natuurlijk heerlijk eten.’ (MvH)

snsr.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

‘Even thuis in Indonesië’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Even thuis in Indonesië’   ‘Even thuis in Indonesië’ Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 10:42

Froeher noemen we ons zelf PPI-Nijmegen , om te onderscheiden van PPI-Amsterdam, PPI Delft etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

‘Even thuis in Indonesië’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Even thuis in Indonesië’   ‘Even thuis in Indonesië’ Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 10:52


OmSid, was je vroeger ook student in Nijmegen dan? Of Arnhem?
Ik wist wel 'het oosten van het land', dacht eigenlijk Enschede ofzo....


wat leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Anti-Indo

Anti-Indo


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht

‘Even thuis in Indonesië’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Even thuis in Indonesië’   ‘Even thuis in Indonesië’ Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 20:25

Jammer dat ik deze heb gemist... Ik heb hem niet ergens aangekondigd zien staan.

En ja Ome Sid, zou ook wel willen weten wat jij dan met het goeie ouwe Nimwegen had
Terug naar boven Ga naar beneden
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

‘Even thuis in Indonesië’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Even thuis in Indonesië’   ‘Even thuis in Indonesië’ Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 23:36

Niet verder vertellen.
Ik zat 6 jaar in Enschede ( 2 perioden -2x HBO), 1 Jaar Nimwegen bij de K.U.N (dus P.P.I Nijmegen) , bijna 1 jaar Eindhoven (T.H.E),
1 jaar K.U.T ( Tilburg) .
Standplaats 3 jaar in Amsterdam(ouders) , dus ook vrienden bij PPI Amsterdam-Delft.

Bijna drop out .
Heb wel leuke tijd gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





‘Even thuis in Indonesië’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ‘Even thuis in Indonesië’   ‘Even thuis in Indonesië’ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
‘Even thuis in Indonesië’
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Indonesië hoort thuis bij Briic-landen
» Huistra is weer thuis na wonderlijke avonturen in Indonesië en Japan
» Zo sta je thuis en zo sta je in een vreemd land
» Veteranencafe in Café Thuis
» Veteranencafé in café Thuis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: