Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Anti-Indo

Anti-Indo


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 19:05

Dit jaar zal de Pesta Rakyat, het feest ter ere van het 70ste jubileum van de onafhankelijkheid van Indonesië, op 5 september gehouden worden. Wederom vindt hij plaats op het terrein van de Sekolah Indonesia Nederland te Wassenaar. Zoals altijd is er lekker eten, staan er kraampjes met allerlei producten en treden er artiesten op op het grote podium.

Zie deze link:
http://ina.indonesia.nl/index.php/komunitas/hut-ri-ke-70
Terug naar boven Ga naar beneden
Anti-Indo

Anti-Indo


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 13:46

Dit jaar op de Pesta Rakyat: 42 eetkraampjes en 10 kraampjes met andere produkten;

toegang is dit jaar voor het eerst niet gratis! Sad
Je betaalt 1 euro aan de ingang. Ook weer lekker laag prijsje voor een evenement als dit.

Optredens worden verzorgd door onder andere de vocalisten Leo Mokodompit en Elvi Zubaidah, alsmede de groep Warna Indonesia.

Zie flyer:


Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Flayer-b-nl_02708_rgb_700px
Terug naar boven Ga naar beneden
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 13:50

Wie gaat morgen naar Wassenaar ?
Vergeet niet om foto's te maken en hier te plaatsen.

Terima kasih .
Terug naar boven Ga naar beneden
Anti-Indo

Anti-Indo


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 14:36

Oeps, verkeerd gelezen/begrepen; zie nu net op de flyer het hoekje rechtsonder dat de toegang dus toch gratis is; dacht ik even dat er met 'doorprize' 'admission fee' werd bedoeld. Sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anti-Indo

Anti-Indo


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 11:02

Was weer een prima Pesta, gezellig druk bezocht. Vooral de dansoptredens vond ik mooi, van de twee Dangdoet-zangers vond ik Leo de beste, en hij bracht ook een paar pop-nummers ten gehore. De band Marabunta was er ook, kreeg de voetjes van de vloer met hun covers.

Eten was prima geregeld, wel dringen natuurlijk, maar de kraampjes waren wel goed verdeeld. Ik heb een heerlijke petjel op met een stukje kip erbij en een grote kroepoek oedang. Verder nog lekkere tonijn-empanada's en twee bekertjes tjendol (de groene flubbertjes waren eerder klontjes ipv de welbekende 'kikkervisjes'-vorm, maar daar niet minder lekker om).

Presentatie was dit jaar weer tweetalig dankzij presentatrice Dimples Sokartara, die van huis uit zowel Nederlands als Indonesisch spreekt.

Ik was aan het kijken of ik bekenden zag, maar niemand... meende wel een oude teamleider/instructrice van Asito te herkennen maar vergat haar aan te spreken en heb haar toch niet zo goed gekend.

Volgend jaar weer! Is toch ver reizen vanuit het Nijmeegse, vooral aangezien de route Utrecht-Woerden aan het spoor gewerkt werd. Dit jaar heb ik de hordes bezoekers in de overvolle bussen vermeden door via Mariahoeve te reizen en vandaaruit te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 11:57


duimenop Dankjewel voor je verslag
thnx


Is OmSid ook geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 12:44

Nee, ondanks dat we eerst van plan waren om met 2 auto's te gaan (toevallig ook mooi weer) kan ik niet mee, de persoon die mij moet vervangen als supir was verhinderd .
Ik kan niet meer ver auto rijden , alleen voor inkopen doen in de Banne of Buikslotermeerplein.
Sinds 2013 moeilijkheden met autorijden/concentratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 13:12


Oh, wat spijt me dat, om dit te lezen OmS.
misschien volgend jaar nieuwe kans als de supir dan wel kan...

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar    Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pesta Rakyat 2015, 5 september Wassenaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 31 december - Pesta Tahun Baru di Kota Nieuwegein
» 22 september 2013: Pesta Beach
» 24 september 2011: Summer Night Party Wassenaar
» Read today in the Pikiran Rakyat....
» 9 mei 2009: Millenniumdag Wassenaar: 'Wereldwijd een (h)eerlijke toekomst'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Uit-Agenda-
Ga naar: