Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Empty
BerichtOnderwerp: Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom   Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Icon_minitimedi 8 dec 2015 - 18:21

Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom
07-12-2015, 12:59BUITENLAND

Wachtende passagiers op het vliegveld van Denpasar, Bali AFP
Indonesische veiligheidsagenten hebben op de internationale luchthaven van Bali een Brit uit een vliegtuig gehaald omdat hij een nepbom in zijn bagage had. Het voorwerp werd al bij de bagagecontrole ontdekt en ingenomen.

De man mocht vervolgens gewoon het vliegtuig van Qatar Airways in. Toen het vliegtuig, met bestemming Doha, al op de startbaan stond, werd het door de politie gestopt, om de verdachte alsnog van boord te halen.

De man is daarna ondervraagd. Het is nog niet duidelijk wie hij is en wat zijn motieven zijn om een nepbom mee te nemen.

NOS
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom   Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 11:49


wat een idioot! drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom   Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 13:48

ik stond gisteren op het treinstation Schiphol.... ik dacht... ik ga nu maar geen grap maken over een bom.....
Toch maar niet.
Stel dat iemand een rugzak achter had gelaten , bewaking in paniek en ik stond daar in de buurt en iemand ziet mij aan voor buitenlander, mogelijk terrorist .......  
Zeg nou zelf...... keb geen oerhollands blanke face...


tjaaa... als die Brit bewust een nepbom in zijn koffer heeft, dan vraag ie om moeilijkheden.
Mafkees...
Maar misschien was het een soort kunstwerk van een neefje gehad ... en dacht ie verder niet na ?
Ken toh ?
Terug naar boven Ga naar beneden
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom   Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 8:29


Dat kan natuurlijk.... maar dan was die man wel een beetje dom

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom   Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Keel van Brit doorgesneden op Bali: vrouw aangehouden
» Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald
» Vliegtuig Trigana Air vermist in Indonesië
» Vliegtuig Papoea beschoten
» Vliegtuig vermist in Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: