Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Empty
BerichtOnderwerp: Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald   Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Icon_minitimeza 6 feb 2010 - 7:02

Uit NU.nl


JAKARTA - De Indonesische politie heeft vijf tijgers weggehaald bij een inwoner van Jakarta. De man was een dierenliefhebber en hield al een kwart eeuw roofdieren in de tuin achter zijn huis.
Een woordvoerder van het ministerie van Bosbeheer zei dat twee volwassen tijgers en drie welpen in beslag zijn genomen.

Mogelijk gaat het om Sumatraanse tijgers, die zeer zeldzaam zijn. Het is in Indonesië verboden om als particulier zeldzame dieren te houden.



De tijgers zaten in een kooi van 49 vierkante meter. De buren hadden de autoriteiten op de hoogte gesteld van de aanwezigheid van de roofdieren in de tuin.

De man zei dat hij de volwassen tijgers jaren geleden had gekregen van de beheerders van een natuurpark.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Gast
Gast




Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald   Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Icon_minitimema 8 feb 2010 - 22:09

Adoeh, dat is noig neks vergeleken bij wat hier in holland gebeurd is in mijn buurt.
Tjoba, stel je voor, mijn buurman heeft een tijger uit het bed van zijn vrouw gehaald.
Hij kwam onverwachts thuis en hij hoorde gegrom en geschreeuw, adoeh heftig deze.
Ik kan het weten









want ik was die tijger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald   Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Icon_minitimema 8 feb 2010 - 23:10

haha die Alby!!! Jij een tijger? kom nou ouwe zoon, meer een 'pussy cat' zou ik zeggen, en gegrom en geschreeuw? hihihi, gegrom van die vrouw dan, en 't geschreeuw van onze Alby toen die vrouw Alby's velletje van z'n rug(?) haalde, en natuurlijk zou jij 't weten, je hebt 't gevoeld toch!! Very Happy Dat krijg je als je niet van hete sambal houd, je kan wel proberen en nog eens proberen, maar als er geen lead in the pencil is, al je kan doen is schreeuwen (en dan weg-lopen) Goeie bak Alby! si K.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald   Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Icon_minitimedi 9 feb 2010 - 12:03

Albertvan ICM schreef:
Adoeh, dat is noig neks vergeleken bij wat hier in holland gebeurd is in mijn buurt.
Tjoba, stel je voor, mijn buurman heeft een tijger uit het bed van zijn vrouw gehaald.
Hij kwam onverwachts thuis en hij hoorde gegrom en geschreeuw, adoeh heftig deze.
Ik kan het weten want ik was die tijger.


Aha Preacherman, ik snap 'm. Vandaar dat je even in het ziekenhuis hebt gelegen. Buurman errug kwaad geweest natuurlijk. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Gesponsorde inhoud





Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald   Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tijgers bij Indonesiër uit tuin gehaald
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open tuin met expositie van Ruud Hehanussa
» Brit op Bali uit vliegtuig gehaald om nepbom
» Slang gevonden in Geldropse tuin, misschien wel uit Bali
» Het MKC wil tuin in ere herstellen
» DE INDISCHE TUIN - 6 juni om 14:00 Utrecht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: