Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Empty
BerichtOnderwerp: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimedo 15 jan 2009 - 11:42

Zwaar computervirus op komst!! svp direct lezen en doorsturen. GEEN GEINTJE !!!!!

Het meest vernielend virus ooit

Onmiddellijk lezen en doorsturen naar iedereen die je kent
Aandacht !!!!
Hallo Je mag het volgende zeer ernstig nemen.

Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.

Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.

Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest (?) vernielend ooit!!!!!!!!!

Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld.

Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.

Het virus werkt als volgt:

Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw 'address book' onder de naam 'A Virtual Card for You'.

Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten.

Op het ogenblik dat de toetsen 'ctrl+alt+del' of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.

Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York.

Open dus geen e-mail met als onderwerp 'A ?virtual Card for You'. Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten.

Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd.

Indien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp 'An Internet Flower for You', moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open.

Het virus vernielt alle 'dynamic link libraries' files (.DLL).

Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!

Stuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen dan helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor

Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimedo 15 jan 2009 - 13:01

Oh oh oh. !!!!

Wanneer leert men nu begrijpen en inzien wat een HOAX is????
http://www.imexbo.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Kepada Sobat Henri   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimedo 15 jan 2009 - 13:50

Di pinggir kali ada buaya dan kangkung.
Ati2 kalau mau petik, ntar kecemplung.

Henri,...jempol zeg jouw zinnen hierboven.

Ken jij de Indonesia songs:

Kopral Jono.
Tari payung fantasi.
Detepinya sungai Serayu.
Cianyur Permai.
Halo Halo Bandung, Ibukota Priangan.
Tanah Airku Indonesia.

Salam.
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor

Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimedo 15 jan 2009 - 17:58

Meneer VBENV, helaas moet ik u mijn onwetendheid op het gebied van uw bedoelde liedjes kenbaar maken.

Maar, aangezien ik een turunan ben van negri Indonesia, heb ik toch een positieve noot ertussen zitten.

Oftewel: Natirlik ken ik Tanah Airku Indonesia en dit lied staat bij mij zéér hoog in mijn vaandel.
Very Happy
http://www.imexbo.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Tanah Airku Indonesia   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimedo 15 jan 2009 - 20:47

Bung Henri R. Cingoor

Als ik ergens in een restaurant in Indonesia ben en daar is een Live Muziek Band, vraag ik bijna altijd of zij de volgende songs willen spelen:
Ajoen Ajoen in die hoge klaperboom
Bengawan Solo,
Gembala Domba.
Halo, Halo Bandung,
Nina Boboh,
Tanah Airku Indonesia.

Meestal maakte de Muziek Band Leider een buiging en zeide tegen mij:
"Wah Pak,...Tanah Airku Indonesia itu lagu Nasional, Pak..!!
Bapak itu Pariwisata Orang Belanda, bagaimana megenalkan lagu-lagu Indonesia Nasional.?"
Meestal is mijn antwoord:
"Bung( of Pak) Saya lahir dipulau Jawa. Dahulu saya telah tiga kali bertemu dengan bung Karno. Presiden Soekarno itu dapat berbahasa Belanda dengan hebat, dong.!!!!
Beliau mengatakan kepada saya:
Dik..Jangan berbahasa Indonesia dengan saya,..ya.
Silahkan berbahasa Belanda,.dèh.
Ik lees, ik spreek en ik schrijf Nederlands, hoorrr..!!
Misschien beter dan sommige Indisch-Nederlanders van Sabang tot Merauke,..héhéheee..!!!!"
Meestal stonden de Muziek Bandleden perplex en als ik weer aan tafel ging zitten om verder te gaan eten en drinken zongen en speelden zij alle 6 Indonesia songs achter elkaar.
Bijna alle aanwezige Indo's en Totoks keken dan met grote vraagtekens en bewondering en glimlachen naar mij en naar de Muziek Band,.....Na elke song gingen bijna allemaal kleihard aplausdiseren voor de Muziek Band leden.

Bung Henri, ken jij de Indonesia Hits Songs van de 50er jaren met de titels:
Puteri Solo.
Selendang Sutera.
Terkenang Kenang Wajahmu.

Salam
Kesasar

Kesasar

Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimevr 16 jan 2009 - 18:47

Wel, 'kweenie hoor!! maar hier hebben we twee soorten spam, de ene komt in een blikje en kan je eten, de andere komt in je "inbox" en is hard te verteren! Er schijnt niets nieuws te zijn, de spam van de "ouwe sites" filteren door naar de nieuwe dan? bom si Kesas
wujud
Admin
wujud

Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimevr 16 jan 2009 - 20:09

bestaat dat filter dan?

Cool
https://indonesie.actieforum.com
ElEl

ElEl

Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimevr 16 jan 2009 - 20:19

Mad nee, helaas bestaat dat niet. Maar nogmaals voor de duidelijkheid, dat virusbericht is dus een hoax! Volgens mij is dat bericht als 3x de wereld rond geweest.

Neutral
http://www.tileng.nl
Kesasar

Kesasar

Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitimeza 17 jan 2009 - 0:04

Ik vind dat de mensen die er plezier van krijgen om deze "hoaxen" plaatsen, net zo afstootwekkend, als diegenen die de viruses maken, wat zin (doel) heeft het anders dan sommige mensen zo bang te maken dat ze hun Pc niet durven gebruiken, als je iets ontvangt in je "inbox' waar je niet zeker van bent, niet openen hoor, rechtstreeks in de prullenbak, en zeker maken dat je een goede anti-virus program hebt geinstaleerd met de laatste updates, en dan kan er niet te veel met je Pc gebeuren!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.   VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe. Icon_minitime

VIRUS BERICHT is ingezonden per rechtstreekse email naar mij toe.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eerste rechtstreekse vlucht tussen Afrika en Indonesië
» Vraagje....
» Bericht voor Nieuw Zeelanders ;-)
» Van twintig naar nul tussenstops van Schiphol naar Jakarta
» After SARS and bird flu, Asia wary of new virus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: