Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mail van Ricci Scheldwacht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Mail van Ricci Scheldwacht Empty
BerichtOnderwerp: Mail van Ricci Scheldwacht   Mail van Ricci Scheldwacht Icon_minitimema 7 jun 2010 - 12:02

Hallo allemaal,

Vrijdag begint het WK voetbal in Zuid-Afrika. Het eerste WK op het Afrikaanse continent. Over dat WK zijn de meningen nogal verdeeld. In de aanloop naar het toernooi overheerst in Nederland vooral de scepsis. Kan dat wel, zo'n groot en duur toernooi organiseren in een land waar zoveel armoede heerst?
Toen ik hier in januari van dit jaar voor de eerste keer was, heb ik me dat eerlijk gezegd ook afgevraagd. Maar tegelijk merkte ik dat veel Zuid-Afrikanen zelf hoge verwachtingen van dit WK hebben. Niet voor niets wordt dit WK al voor aanvang 'Het WK van de hoop' genoemd.
Ook de verhalen op de website Zuid-Afrika Journaal (www.zuidafrika2010.net) van Klaas Deknatel, die al ruim een jaar vanuit Kaapstad de achtergronden van dit WK belicht, gaven mij een ander beeld dan ik mij in Nederland had kunnen vormen.Ter plaatse blijken de dingen toch net iets anders.
Klaas nodigde me uit om hem deze zomer te komen helpen met zijn website. Een uitnodiging die ik graag aanvaardde.

Op de website Zuid-Afrika Journaal en mijn weblog Township Tweny Ten (www.township2010.nl) zal ik proberen om tijdens het WK elke dag verslag te doen vanuit de townships. Wat speelt zich daar af? Hoe kijken de mensen die daar wonen tegen het WK aan? Wat zijn hun verwachtingen? En stroken die verwachtingen met de werkelijkheid van alledag?

Een paar dagen geleden is mijn blog officieus geopend. Vandaag wil ik jullie uitnodigen om Township 2010 te bezoeken. Binnenkort starten ook de Township Tweets, zodat je ook via Twitter kunt volgen wat er in Township 2010 gebeurt.
Mocht je wat je leest de moeite waard vinden, dan wil ik je vragen om anderen op het bestaan van Township Twenty Ten te wijzen. Alvast bedankt.

Ik wens jullie een mooie zomer met onvergetelijke wedstrijden en nog meer bijzondere ontmoetingen.

Groeten,

Ricci
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Mail van Ricci Scheldwacht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ricci Scheldwacht interviewt Peter van Dongen
» Esther Scheldwacht - De Sunshine Show
» Indisch stadswapen met NL sfeer
» Densus 88 orchestrated mail bombs, says Ba’asyir
» Grootste deel van de wereld verbonden dankzij e-mail en sociale media

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: