YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini?
+3
LL
Henri R. Cingoor
wujud
7 plaatsers
Auteur
Bericht
Gast Gast
Onderwerp: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? do 30 dec 2010 - 17:58
https://www.youtube.com/watch?v=zbJLcZd3h40
Gast Gast
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? do 30 dec 2010 - 18:09
iK WENS EEN IEDER EEN ZALIG UITEINDE EN EEN HEEL GOED BEGIN. MOGE JULLIE ALLEN DE ZEGENINGEN ONTVANGEN WAAROM JE VRAAGT. mOGE ONZE WERELD ER EEN ZIJN VAN VREDE EN LIEFDE. eN VOOR DIEGENEN DIE ZICH GEERGERD HEBBEN IN 2010, MOGE JULLIE VERSCHOOND BLIJVEN VAN MIJN GROTE WAFFEL. MOGE ER GEEN AANLEIDING MEER VOOR ZIJN.
VANUIT HET DIEPSTE VAN MIJN HEART.
wujud Admin
Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? do 30 dec 2010 - 18:21
dank je wel, Albert, ook ik wens je een goed Oudjaar en een mooi Nieuwjaar en vooral Vrede in je hart en hoofd voor 2011 !
enne... leuk filmpje, dat Ajo Den Haag dank je wel voor het plaatsen
(edit: wist je trouwens dat schrijven in hoofdletters gelijk staat aan schreeuwen? )
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? do 30 dec 2010 - 20:16
Albert, ik nunut bij Wujud.
Voor jou ook een goed uiteinde 2010 en een goed gezond 2011.
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? do 30 dec 2010 - 20:52
En natuurlijk wens ik jou ook het allerbeste voor 2011!
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? do 30 dec 2010 - 21:44
Heb al eens eerder geschreven-- ik draag je geen kwaad hart toe-- zo ook van mij het aller beste voor 2011! si K.
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? di 11 jan 2011 - 9:34
door Ferry vrijdag 7 januari 2011, 13:24
ICM Breaking News : Met stip komt de clip Ajoh Den Haag binnen in de media!!!!!
Clip Ajoh Den Haag komt al top notering binnen. Verschillende omroepen hebben redactie ICM Online gevraagd voor de clip, om deze te mogen uitzenden. Primeur is aan aan TV Oranje weggegeven.
Prachtige clip die in 5 minuten onze Indo geschiedenis uitbeelde....
Klik hier http://icmonline.ning.com/video/ajoh-den-haag
----- de clip is door HDSoundstudio op YouTube geplaatst....
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? di 11 jan 2011 - 9:42
Ik heb opgelet de laatste dagen en de clip is op you tube zowat 900x per dag bekeken sinds 30 december. Voor een juridische toestemming moet men bij HDsoundstudio zijn natuurlijk. Het is een grote hit binnen Indisch Nederland. Mensen sturen fw-mails met de link.. Op I4E kregen we 4x de tip binnen... naast de mail van de maker. Dat is al apart
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini? di 11 jan 2011 - 11:38
Zeker apart.....
Heb hem via de mail ook tig-x ontvangen!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini?
YouTube-clip 'Ajoh Den Haag' - ajo bung, biki mana ini?