Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bastiaan Ragas kreeg hulp van goeroe

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Bastiaan Ragas kreeg hulp van goeroe Empty
BerichtOnderwerp: Bastiaan Ragas kreeg hulp van goeroe   Bastiaan Ragas kreeg hulp van goeroe Icon_minitimewo 13 apr 2011 - 9:50

Bastiaan Ragas kreeg hulp van goeroe
Gepubliceerd op 13 april 11, 10:20 Laatst bijgewerkt op 13 april 11, 10:27

DEN HAAG - Bastiaan Ragas heeft hulp van een goeroe gehad bij de verwerking van de dood van zijn broer Roef. De 39-jarige zanger en acteur woonde voor het nieuwe TROS-programma Op Zoek naar Geluk een healing bij op Bali. Sindsdien voelt hij zich een stuk lichter, schrijft het AD.

Zijn vrouw Tooske die hem vergezelde vertelt dat de goeroe haar na de healing iets toefluisterde. 'Hij voelde bij Bas een groot verdriet. Maar na drie weken zou dat verdriet worden verlicht', zegt de 36-jarige presentatrice. 'En inderdaad, eenmaal weer een tijdje thuis kwam hij op een ochtend helemaal blij onder de douche vandaan. Ik voel me zo licht, zei hij.'

Acteur Roef Ragas overleed in 2007 op 42-jarige leeftijd aan een hartstilstand. 'Er zijn nog genoeg momenten dat ik de pijn voel', zegt Bastiaan daarover. 'Het gaat sinds Bali wel veel beter. Ik ben spiritueel geïnteresseerd, maar ben normaal niet zo snel onder de indruk van wat gezwaai met een wierookstokje.'

IJmuider Courant
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Bastiaan Ragas kreeg hulp van goeroe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mark Rutte kreeg het liberalisme met de paplepel ingegoten
» 1,5 jaar cel voor man die gouverneur van Jakarta met valse filmmontage cel in kreeg
» De effectiviteit van de hulp
» Pikulan - 'een draagstok die hulp biedt'
» 'Minder hulp bij ambassades in buitenland'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: