Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Empty
BerichtOnderwerp: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimeza 3 jan 2009 - 23:42

Hallo allemaal.!!!!

Op de MSN Indonesia heb ik met een zekere Mbak Hartelief met de mooie zwarte lang haar gecommuniceerd.
Ik heb haar foto's gezien,.....allemaal mooie foto's van haar op de MSN Indonesie.

Ik hoop dat zij ook hier naar toe gaat.

Adios y Hasta Lavista,
Zondag, 4 januari 2009,
Ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
hartelief

hartelief

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 69

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimeza 3 jan 2009 - 23:59

affraid study albino
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor

Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 19:02

Ha vbenv, goh wat leuk dat u mbak Hartelief ook goed kent.
Kent u haar allang?

Ik dacht dat ik vroeger met haar op dezelfde school heb gezeten, maar toen had ze heel rood lang haar.

Waarschijnlijk is het dan misschien een andere Hartelief geweest, want die ik ken, zit niet op de MSN Indonesia.

Alhoewel?

Oh ja, nog een vraagje aan u: Wat betekent Mbak eigenlijk? Is dat hetzelfde als het nederlandse woordje Bak of zoiets?

Met de hartelijke groeten van Henri C. Ingoor.

PS: u gelieve dus mijn naam niet verkeerd te lezen. Ik heet NIET In en In goor, maar gewoon Ingoor.
http://www.imexbo.nl
hartelief

hartelief

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 19:04

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
hartelief

hartelief

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 19:19

Monsieur Henri,

Comment allez vous?
Quel nomme jolie Laughing
Un bon soir et dormes bien Sleep

Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Mheko1qu6.th
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 19:37

Hallo Henri Ingoor.

Mbak kan veel betekenen, onder anderen:
Juffrouw, Zuster etcetera.

Als ik in Indonesia ben en ik wil een jongevrouw aanspreken zeg ik "Mbak" tegen haar.
Is deze vrouw ouder dan mijn persoon zeg ik tegen haar Buu of Ibu.
Maar Ibu betekent ook Mevouw en ook Moeder.

Ik heb Mbak Hartelief in haar studenten periode niet gekend, dus weet ik niet welk haar zij toen had.

Ik ken haar een poosje geleden(jaren geleden) op diverse conventionele MSN Groups Sites haar mooie foto met haar prachtige zwarte lange haar gezien. Aan de foto te zien is zij echt een Lovely(sweet) Indo Woman met prachtige zwarte lange haren, thats all.

Salam Hangat dan Sampai Lain Kali
= Hartelijke Groeten en Tot De Volgende Keer,
Ben.
duimenop
Emile

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 08-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimedo 8 jan 2009 - 4:51

Ook hier?

Prachtig grijs haar is ook welkom.
Zwart haar? Tja, ik houd me ditmaal, klappertandend - reden net teruggekeerd, uit Australië met 40 graden boven nul, in het zuiden van Nederland met 10 graden onder nul -, niet aan de oude Javaanse literaire traditie, waarin nooit iemand geïntroduceerd wordt zonder uitvoerige beschrijving van diens uiterlijk. Een compliment met betrekking tot uiterlijk en vormgeving, ik duid op jullie nieuwe site en introductie Wujud en cs, is echter wel op haar plaatst!

Emile.
wujud
Admin
wujud

Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimedo 8 jan 2009 - 9:24

Ook hier? Ja, ook hier clown

50 graden verschil is wel veel, Emile. Wel goed inpakken als je naar buiten gaat: muts, sjaal, lange onderbroek, handschoenen.... Wie gaat er nu in de winter naar een land waar het hartje zomer is, dat is haast vragen om een stevige hatsjoe bij thuiskomst.
Alles naar wens verlopen daar?
Doe je moeder mijn hartelijke groeten kuskus

En jij ook welkom terug in NL en bij ons

flower
https://indonesie.actieforum.com
hartelief

hartelief

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitimedi 13 jan 2009 - 15:41

Hallo Emile,

Wat fijn dat ik jou ook hier zie.
Jij hebt gelijk hoor, grijs haar kan heel erg mooi zijn, maar ik was voor mijn 30e al grijs aan het worden en dat vond ik dus echt niet leuk.
Ik verf het dus al jaren, dat is mijn keuze en ik heb respect voor diegenen die dat niet doen.
En bovendien ben ik het helemaal met je eens dat de schoonheid van deze site veel belangrijker is.
Wat een narigheid voor je dat temperatuursverschil zeg, bah.
Ik heb het ook zo verschrikkelijk koud hier dat ik skikousen heb gekocht.
Ik verlang al zo naar de lente, dat alle bomen gaan uitlopen en bloesem in de struiken.
Vreselijk die winters, ik houd dus ook helemaal niet van de winters met schaatsen ed.
Nee hoor Emile, ik heb er al aan gedacht om te gaan overwinteren ergens waar het lekker warm is.
Maar zien of dat financieel haalbaar is.

Ook van mij welkom terug in NL, de dooi zet in en nu maar hopen dat het niet meer zo koud wordt.
Luister naar Ibu Woei, lange thermo onderbroek, muts en sjaal en handschoenen hoor, hahaha.

groetjes van mij albino
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????   Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.???? Icon_minitime

Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Angeline's trieste 8-jarig leventje en haar dood veroorzaakt door haar pleegma.
» Meisje verlost van 1,8 kilo haar en krijt in haar maag
» De islam rukt op: Amadeus is Amadeus niet meer.
» Gijzeling schoolkinderen verwerkt in prachtige voorstelling
» Lange rijen voor penisplant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: