Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

  Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

 Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’ Empty
BerichtOnderwerp: Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’    Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’ Icon_minitimedo 30 jun 2011 - 11:14

Q&A Roman van der Werff :
‘Ik ben geen sportschoolmacho’


Door: Redactie MSM
Gepubliceerd: gisteren 22:11
Update: vandaag 00:07

 Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’ Romanv10 Roman van der Werff werd tweede bij AVRO’s Op zoek naar Zorro, maar hij mag nu toch een keer per week de hoofdrol spelen.

Hehe, Roman van der Werff eindelijk die hoofdrol.
‘Ik ben er heel blij mee, het voelt als een beloning voor de show. Ik was er natuurlijk toch aardig dichtbij.’

Je hebt de rol al een aantal keer gespeeld als alternate.
‘Dat voelt anders. Ik werd later bij de opstart van het hele proces betrokken, daardoor was het allemaal nog wat onwennig. Je hebt een nog grotere verantwoordelijkheid als alternate, maar nu zit ik er helemaal in.’

Hoe Zorro ben jij?
‘Toevallig heb ik gisteren een motor gekocht, een dikke Ducati. Het is echt mijn nieuwe kindje. Ik rij er ook mee naar het theater. Dus qua stoer zit het wel goed.’

MSM las in de persmap dat Zorro macho en rebels is.
‘Ik ben geen sportschoolmacho. Ik ben meer een macho met een zachte kant. Rebels ben ik wel een beetje. Na het gymnasium ga je toch meestal studeren, je kiest niet zo snel voor het musicalvak. Dat heb ik wel gedaan, dus ik ben tegen de gevestigde ideeën van mijn omgeving ingegaan.’

Kriebelt de snor die je moest kweken voor de rol?
‘Nee, maar het was nog best lastig om een snor te kweken. Mijn vader is Indonesisch en mijn moeder is Nederlands, maar Indonesiërs hebben van nature niet zoveel baardgroei. Ik heb er zelf weinig last van, maar m’n vriendin is geen fan van de snor.’

Is deze hoofdrol een dikke vinger naar de mensen die je hebben afgewezen bij Idols en Popstars?
‘Een knipoog, geen dikke vinger. Die ervaring was nodig om te weten wat ik echt wilde. Ik was toen een stuk jonger en werkte als postbode. Ik was na de middelbare school namelijk heel erg zoekende. Ik ben overigens niet in de veronderstelling dat ik het nu gemaakt heb hoor. Maar postbode word ik in ieder geval niet meer!’

MSM las dat Lone van Roosendaal heeft gezegd dat Tommie beter in de groep past.
‘Daarvoor moet je Lone benaderen. Volgens mij klikt het wel.’

Vals hè, die musicalwereld.
‘Persoonlijk heb ik nooit nare dingen meegemaakt, maar je kan niet ontkennen dat het er wel degelijk is. Ach, op iedere werkplek heb je mensen die het niet met elkaar kunnen vinden, als je maar respect hebt voor elkaar.’


depers.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

 Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’    Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’ Icon_minitimedo 30 jun 2011 - 11:50

wu schreef:
Q&A Roman van der Werff :
‘Nee, maar het was nog best lastig om een snor te kweken. Mijn vader is Indonesisch en mijn moeder is Nederlands, maar Indonesiërs hebben van nature niet zoveel baardgroei. Ik heb er zelf weinig last van, maar m’n vriendin is geen fan van de snor.’


Vorig jaar mailde ik iemand van Indisch Dordrecht om Roman te checken.
Die schreef:
Roman is de zoon van onze vriend Ruud v.d. Werf ( verleden jaar overleden ).
[b]Hij is Indisch.
Zijn moeder (nederlandse) heeft een lingeriezaak naast mijn Toko in Dordrecht.
Wij betrekken hem zeker met onze INDOrt Fair, als hij het niet te druk heeft.
Wij zijn trots op hem.


Of Roman is al zo kesasar dat hij de Hollandse domheid overnam... of de journalist zit de woorden van Roman te vervangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman van der Werff : ‘Ik ben geen sportschoolmacho’
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 3 februari t/m 16 mei 2010 : Het is geen roman, 't is een aanklacht! 150 jaar Max Havelaar
» Onrust Indonesië: Wij geen kerk? Dan jullie geen moskee
» Jan Tomasowa presenteert nieuwe roman bij Ana Upu
» Geen regen, dan ook geen rijst
» Indonesische sterrencast maakt film in Groningen: Roman gaat studeren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: