Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Talent Foor intens blij met Goffert-debuut

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Talent Foor intens blij met Goffert-debuut Empty
BerichtOnderwerp: Talent Foor intens blij met Goffert-debuut   Talent Foor intens blij met Goffert-debuut Icon_minitimewo 17 aug 2011 - 8:51

Gepubliceerd 16-08-2011 12:41
Talent Foor intens blij met Goffert-debuut

Talent Foor intens blij met Goffert-debuut Navaro10

Navarone Foor klopt op de deur van NEC. De negentienjarige middenvelder beleefde zijn thuisdebuut en stond met een assist op Melvin Platje aan de basis van de 2-0 zege op Excelsior.


Foor tekende deze zomer pas zijn eerste profcontract, maar mocht in de twee tot dusver gespeelde wedstrijden telkens invallen. Maandagavond speelde hij voor het eerst in De Goffert en na afloop kon het talent zijn geluk niet op.

"Ik zat me steeds af te vragen of ik nog aan spelen toe zou komen en toen de trainer me eindelijk riep, moest ik echt even mijn best doen om rustig te blijven. Eerlijk gezegd viel dat nog niet mee, maar naarmate ik langer op het veld stond, lukte het steeds beter", blikt Foor op de website van de Nijmegenaren terug.

Foor had om precies te zijn zeven minuten nodig om Melvin Platje in staat te stellen met een prachtige stift de 1-0 te maken. De Molukker genoot intens. "Ik vond het echt schitterend", glundert jeugdinternational.

"Mijn ouders, mijn vriendin en nog wat familieleden zaten op de tribune, dat maakte het voor mij extra bijzonder", vervolgt hij. "Als ik vanavond thuis kom, dan kijk ik het meteen nog even terug, maar daarna is het op naar de volgende wedstrijd. AZ uit, dat zal niet de makkelijkste worden."


VoetbalPrimeur
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Talent Foor intens blij met Goffert-debuut
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voetballer Foor heeft nog veel familie op de Molukken wonen
» Voetballer Stefano Lilipaly van Almere City FC maakt woensdag zijn debuut als international voor Indonesië.
» Manusia Papua blij met cheque
» Burgemeester Brommet ontvangt debuut van Koenen
» Hella S. Haasses debuut vanwege Nederland Leest in Bahasa Indonesia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: