Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Lebaran zo 28 aug 2011 - 21:22
"Zij het op de negenentwintigste- dertigste of de dag daar na",
Aan allen hier...,
Mohon maaf lahir dan batin untuk salah yang kami lakukan
Selamat Lebaran
van
Om K.
Bob Angsat
Aantal berichten : 365 Registratiedatum : 18-01-10 Leeftijd : 69 Woonplaats : Roermond / Bau Bau Sulawesi
Onderwerp: Re: Lebaran ma 29 aug 2011 - 4:20
In navolging van Om K, eveneens voor alle broeders en zusters:
Vergeef mij voor alle fouten die ik gemaakt heb, voor alle domme rare dingen die ik gedaan heb,
Ik wens jullie een hele goede Lebaran toe.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Lebaran ma 29 aug 2011 - 20:39
Voor Pak Kesas en iedereen in Indonesia: Selamat Lebaran ! Hier duurt het nog een paar uurtjes wachten, het is hier pas 29 augustus..........
DK
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Lebaran ma 29 aug 2011 - 22:19
Selamat Idul Fitri
Anti-Indo
Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 03-07-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht
Onderwerp: Re: Lebaran di 30 aug 2011 - 7:17
Ja, Selamat Idoel Fitri, aan allen die het vieren!
Ik moet vandaag maar mijn nicht een belletje geven- ze is bekeerd ja, die meid. Toch jammer, ik lees dat Suikerfeest ook het liefst met familie wordt gevierd, en zij is vandaag zo ver van ons. Maar ik denk dat ze het viert met vriendinnen, of met haar vriendje-lief.
LL Admin
Aantal berichten : 1026 Registratiedatum : 07-12-08
Onderwerp: Re: Lebaran di 30 aug 2011 - 8:17
di 30 aug 2011, 10:05 |
Indonesië: ramadan duurt dag langer
JAKARTA - De Indonesische regering heeft maandagavond onverwacht verklaard dat de maan nog niet in de juiste positie is om dinsdag de vastenmaand ramadan te beëindigen. De vaststelling heeft geleid tot hongerige teleurstelling in het land met 's werelds grootste moslimbevolking.
Indonesiërs moeten de feestelijke viering van het einde van de ramadan een dagje uitstellen. Dat geeft problemen. Veel familieleden zijn al bij elkaar gekomen in nieuwe kleren voor de viering. Extra eten kopen kan niet, want de winkels zijn gesloten.
Telegraaf
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Lebaran di 30 aug 2011 - 8:32
....quote van de Telegraaf:.... Extra eten kopen kan niet, want de winkels zijn gesloten. (Ini namanya teori.)....
Praktijk: Op het moment dat het afgekondig werd, gingen meteen alle warungs van de orang kecil als een speer open. En de prijzen stegen met 100%.
OmSid
Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 08-01-09 Woonplaats : Negeri Kincir Angin
Onderwerp: Re: Lebaran di 30 aug 2011 - 11:54
Ane juga minta maap kalu ada kesalahan besar ato kecil ( biasa deh bacot ane suka gede) . Jadi maapin yeh, kalu ada utang juga lupain aja.
Ome Sid is al met de lebaran bezig , maar niet extra gekookt. Dese keer engga repot 2.