Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ‘Hells Angels-baas op dodenlijst’

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

‘Hells Angels-baas op dodenlijst’  Empty
BerichtOnderwerp: ‘Hells Angels-baas op dodenlijst’    ‘Hells Angels-baas op dodenlijst’  Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 21:54

04 nov 2011, 15:14

‘Hells Angels-baas op dodenlijst’

HLVERSUM - Hells Angels-president Daniel Uneputty heeft de afgelopen jaren meerdere keren op een dodenlijst gestaan. Uneputty werd maar liefst zeven keer bezocht door rechercheurs die hem waarschuwden dat zijn leven in gevaar is.


Video: 'Conflict motorclubs draait om drugsmarkt'
Daniel Uneputty


Dat vertelt de motorbaas in een aflevering van KRO’s Reporter die vanavond wordt uitgezonden. “Ze komen schichtig langs, in hun kraag gedoken, net als in een film. Ze hebben dan van betrouwbare bronnen vernomen dat ik geliquideerd word”, aldus Uneputty.

Volgens hem gaat het om loze dreigingen, bedoeld om hem bang te maken. "Ik zeg: wie dan? Maar dat zeggen ze niet. Ze verwachten dat ik in paniek raak en dat ik ze misschien verhalen ga vertellen.”

De uitzending van Reporter gaat uitgebreid in op het conflict tussen de Hells Angels en motorclub Satudarah. De Nationale Recherche stelt dat de ruzie draait om een machtsstrijd in de drugshandel.

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
‘Hells Angels-baas op dodenlijst’
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Satudarah overvleugelt de Hells Angels
» Een vriendelijke oude baas
» Huismeid mixt ondergoed in eten baas
» Baas schuldig aan mishandeling dienstmeisje Hongkong
» Cobra bijt baas dood, familie gelooft in wederopstanding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: