Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings.
+3
Anti-Indo
Kesasar
Henri R. Cingoor
7 plaatsers
Auteur
Bericht
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. za 17 dec 2011 - 12:50
Voor den broeders en zusters, neven en nichten, ooms en tantes, lezers en lezeressen, passanten, trouwe bezoekers en weet ik veel nog meer en uiteraard voor diegenen die het vreetfeest...eh sorry: ik bedoel kerstfeest .... vieren: Moge het u bekomen.... en als het even kan: leg een eurootje opzij aub dankuwel voor onze arme broeders en zusters elders in het tropenland, die zich slechts jagung bakar of ketewel goreng kunnen veroorloven.... Vergeet en ontken het niet, dat we een stuk bloed van gene zijde in ons lijf hebben en dat wij geluk hebben gehad om in een stuk welvaart te mogen leven.
Namens hen: alvast bedankt voor uw gedachten en steun. Jangan lupa!!!!
Fijne Feestdagen / Season Greetings.
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. za 17 dec 2011 - 17:16
Mag ik me hierbij aansluiten? Het zelfde toe gewenst van uit Selandia Baru aan allen hier, en mas Henri adik was het werkelijk noodzakelijk om mijn foto in je berichtje te plaatsen? siK
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. za 17 dec 2011 - 17:45
Sorry Om K, maar dat was niet uw foto. Lijkt er veel op. Hieronder wel mijn tweelingbroer Bobby Angsat, misschien dat u daarmee in de war bent.
Henri R. Cingoor
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. za 17 dec 2011 - 18:01
Alle gekheid op een stokje.....
Hieronder een foto van het Kerstfeest afgelopen week Don Bosco Weeshuis te Surabaya. Ter voorkoming van misverstanden: De kerstman is die staande man in het rood gekleed. Niet die gehurkte dame tussen die kinderhoofdjes in. Ik weet niet wie dat is, misschien de pembantu van Santa?
Anti-Indo
Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 03-07-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : Brabant, daar brandt nog licht
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. za 17 dec 2011 - 23:31
^Is dat niet racistisch dan, Santa Claus met Javaanse pembantoes?
Aan de vleugels te zien zijn het een engeltje en een elfje.
Maar serieus, dat is een mooi bericht op suarasurabaya.net. Wel een beetje vroeg voor een bezoekje van de kerstman?
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 18 dec 2011 - 0:07
Beter een beetje te vroeg dan nooit h`e bro A-A, groetjes siK.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 18 dec 2011 - 1:08
Ik sluit me aan bij bro Henri: Denk ook aan de onzen in Indonesië. Er zijn veel organisaties die kinderen, wezen, ouderen, armen en Papua's steunen. Effe googlen, Maar ik denk dat de meesten van ons dat al doen (hoop ik).
Maak er gezellige, lieve feestdagen van en voor iedereen:
De allerbeste wensen voor 2012.
DK
Henri R. Cingoor
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 18 dec 2011 - 7:46
Op speciaal verzoek van AA:
De Pembantu die Kismis mag meevieren.
Henri R. Cingoor
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 18 dec 2011 - 8:05
De kerstviering door en van het Leger des Heils.
Ehhhhh, niet allemaal tegelijk ja. Wordt veels te druk anders. We verdelen de bezoekers in groepen, zodat een ieder zijn kerstviering op zijn eigen wijze mag en kan vieren
Daar gaat ie dan:
Het menu voor de arme Chinezen en chinese kindertjes bestaat uit lumpia en bami goleng; was toen niet het gangbare scheldwoord "daar loopt een tjina loleng?"
Ach ja, de brute geharde doorgewinterde soldaten kijgen rats en bonen en na afloop een vuurwatertje dat een kleurtje tovert op hun konen.
En tot slot de Europese kindertjes die verwend worden met Europese lekkernijen en na afloop de klompendans beoefenen met een vleugje Tirol al kletsend op hun dijen.
Tja, de gevangenen mogen blij zijn dat er tenminste nog gedacht wordt over hun feest, want hoogstwaarschijnlijk zijn zij pas aan de beurt als een ieder is geweest.
Ach gossie toch, we zijn nog een andere groepering vergeten; die mogen helemaal apart hun kerstmaaltje vieren en eten. Wat zou deze groep voorgeschoteld krijgen als kerstmaal? Een porti soto of een pintjoek witte rijst met sambel goreng garnaal?
Amien.
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. ma 19 dec 2011 - 16:08
wu
Aantal berichten : 6613 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 1 jan 2012 - 0:34
When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark
At the end of the storm Is a golden sky And the sweet silver song of the lark
Walk on through the wind Walk on through the rain Though your dreams be tossed and blown
Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone
Op een mooi 2012, in goede gezondheid, dan semoga banyak rejeki!
Maggyjalan
Aantal berichten : 77 Registratiedatum : 06-01-09
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 1 jan 2012 - 11:59
Voor allen op dit forum....een Gezond, Hoop, Geluk, Warmte, Liefde en Positief 2012 toegewenst.
En voor de wereld de Hoop dat het ooit VREDE mogen komen tussen alle volkeren....
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings. zo 1 jan 2012 - 15:09
De kwade geesten hebben we verjaagd.........
........en de goede geesten verwelkomd!
Allemaal een goed 2012 in goede (betere) gezondheid!
p.s. op de bovenste foto worden 3 rentengs aan elkaar geknoopt.......en deze is later in de boom opgehangen!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings.
Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings.