- ElEl schreef:
- Meneer Tick,
waarom zet u die link niet ook hier neer? Scheelt een hoop gegoogle....
Alvast bedankt!
Geachte meneer/mevrouw;
Sorry.Ik kreeg die link eerder van iemand en delete het toen,daar ik het blad waar het instaat al kent.Ik was roen even op deze site en dacht toen,dat het wel boeiend zoiuzijn voor dit forum.
Ik denk wel,dat uiterlijk maandag het op mijn site staat op http://kerajaan-indonesia.blogspot.com ,dat beheert wordt door een Indonesiwcher webmaster (aldaar).
Ik ben zelf niet zo goed in dat computergedoe.
Ik hoop toch,dat U het mag vinden.
Vw mijn drukte met het afhandelen v vele zaken vw het tijdelijk niet doorgaan vd bezoek v die grote Indonesische vorstelijke delegatie naar NL was ik ook wat erg druk met een aantal zaken.
Wel leuk is,dat het programma Blauw Bloed opeens interesse toonde in de komst vd Indonesische royalty.Voorheen probeerde ik ze ervoor te interesseren,doch hielden ze de boot altijd beleefd af.Ik heb ze verder ook niet meer geinformeerd,doch op de een of andere manier zijn ze toch aan die info gekomen.Ook Garuda TV en Elsevier magazine,etc. had veel interesse.
Natuurlijk is z'on bezoek v zo veel Indonesische royalty brij opmerkelijk en dus aantrekelijk voor de media.
Succes!
Hoogachtend:
D.P. Tick