Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hulde en Waardering voor de webmasters

Ga naar beneden 
+6
wu
Duinkonijn
ElEl
Boeroeng
Kesasar
Henri R. Cingoor
10 plaatsers
AuteurBericht
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimema 17 sep 2012 - 3:36

Ik wil hierbij een blijk van waardering voor onze webmasters brengen en natuurlijk bovenal ook HULDE voor onze beide webmasters van dit forum.
En van mijn kant - in mijn hoedanigheid als hun big brother ( en zij in hun hoedanigheid als jongere susjes van me Wink Wink Wink ) - een extra schepje bovenop, zoals het hoort...bij oudere Indo broers die voor hun susjes dienen te zorgen....

En tevens hierbij ook van het zelfde laken een pak voor een lid van dit forum, die ons hier trouw bedient van de nieuwsberichten zoals te vinden zijn aan de andere kant van de aardkloot, te weten down under.

Mijn blijk van waardering geldt voor beide dames in even zo grote qualiteit en quantiteit, want beide dames hebben veel energie en liefde gestoken in hun werk als webmaster van dit forum en dat mag best wel gezegd en getoond worden.

Ik begin met webmaster nummer 1 en de volgorde en nummering heeft totaal niets te maken met belangrijkheid of rangvolgorde of iets dergelijks; laat dat duidelijk zijn.

Webmaster nummer 1 is maandenlang - onverhoeds - geplaagd door een vervelende lastige aandoening en moest gedwongen enkele fysieke geneeskundige behandelingen in het ziekenhuis ondergaan. Langzaam aan is zij herstellende en ondanks het feit, dat zij regelmatig weer haar werkzaamheden als webmaster op dit forum toont, is het toch een hele toer om dit te kunnen doen. Het is echt geen sinecure waar webmaster nummer 1 aan lijdt en naast haar werkzaamheden op dit forum heeft zij ook nog haar huishoudelijke plichten ten aanzien van en met betrekking tot haar gezin te volbrengen en daarom voor haar héél véél beterschap en sterkte de komende tijden van genezing en mijn dank voor haar plichtsgetrouwe uitvoering van haar taken.
roosje roosje roosje roosje roosje roosje roosje roosje roosje kuskus


Webmaster nummer 2 heeft al deze maanden er alleen voor gestaan om de zaak hier draaiende te houden en haar collega webmaster's taken op te vangen en dat heeft zij m.i. héél goed gedaan. Naast deze werkzaamheden heeft ook zij nog andere plichten te volbrengen ten aanzien van en met betrekking tot haar gezin en daarbij heeft zij ook nog de zorg voor een ouder familielid die haar zeer dierbaar is. !!!!

Een goede en kritische lezer/-es heeft het bovenstaande kunnen bemerken aan de hand van de afzender van de geplaatste artikelen tot dusver !!!!

En daarom ook voor haar natuurlijkals blijk van waardering en dank een héle boel veel roosje roosje roosje roosje roosje roosje roosje roosje roosje kuskus



Laten we wel wezen: het is geen makkelijk baantje om een website te runnen: het internet afstruinen om alle dagelijkse nieuws van belang voor deze website/dit forum bij elkaar te garen en het lezerspubliek hiervan te voorzien. Het kost tijd en energie en dat doe je dus niet zomaar één twee drie tussen neus en lippen door, zodat een elke lezer/-es lekker makkelijk op het stoeltje achterover geleund, het dagelijks gebeuren op het bordje krijgt voorgeschoteld. Wat zeg ik? Het kost tijd en energie? Forget it: Het VREET tijd en energie.

Daarom mogen we best er bij stil staan en er rekening mee houden en er begrip voor hebben, dat er soms wel eens een mistypo of "miskleuntje" tussen door kan sluipen en dat het onze taak als lezer/-es daarom is, om het dan op een behulpzame manier te corrigeren en te helpen en niet meteen ons vermanend wijsvingertje heel hoog de lucht in te steken en te wijzen, daar waar alle tijd en energie, juist voor ons erin is gestoken....

En uiteraard voor een verre vriend van mij (en waar ik trots op ben om mezelf tot zijn vriendenkring te mogen rekenen) ook dank en hulde en waardering voor zijn bijdragen op dit forum, want ik weet welke moeite het hem kost om dit voor elkaar te krijgen en ons eveneens tevreden te stellen. En omdat Om K een vent is, natuurlijk geen bloemen (want die krijgt hij binnenkort - als de winter daar voorbij is en de lente weer aanbreekt - vanzelf wel in zijn cabe rawit boomgaard), maar krijgt hij van mij een paar oorlammen aangeboden bier1 bier1 bier1 bier1 bier1 bier1 bier1 bier1 bier1 ... NEEN , geen cium, kom zeg, we zijn blauwe jongens ja. No
(Oh, ook voor hem in verband met lichamelijke kwalen en ongemakken: Cheers Om !!!! )

Zo, dat is gezegd geworden geweest is mijn mening en voor hen alle drie duim duim duim






Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimema 17 sep 2012 - 8:48




Tjonge mas, ik ben het volkomen met je eens wat het onze dames van 't bestuur betreft, maar de accolade voor mij verdien ik niet hoor. Voor mij is het een beetje vast houden aan 't verleden, de honger (yearning/longing) wat het Nederlandse woord ook mag zijn om wat contact te hebben met lot genoten/ mensjes van meestal de zelfde oorsprong.

De laurel krans is voor you adik, voor al je bijdragen "Pak Lurah" etc, voor de manier waar op je meer of minder on aangename "klanten" te woord gestaan hebt.

Zo, om 't maar kort te maken, voor onze "zusjes" en mijn jongere broer " Zegeningen en Vrede zij met U" en Inshallah sampai jumpa lagi

siK.



Terug naar boven Ga naar beneden
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimema 17 sep 2012 - 8:50

cheers

yeahhhh for our sisters !!

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimema 17 sep 2012 - 15:27

Embarassed Embarassed Embarassed

Jeetje, jullie laten me wel blozen, wat een lieve woorden allemaal. Lieve broers, dankjulliewel! En zolang jullie het blijven waarderen, blijven wij doorgaan!

thnx

hug kuskus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:30

Natuurlijk sluit ik mij aan bij de mooie woorden van waardering van Bro Henri.
Wij moeten dankbaar zijn dat wij hier van die lieve dames hebbben.

Dames, dank, heel veel dank.
Natuurlijk Om Kesas voor de berichten uit Indonesia! (PS mijn cabe rawit kan ik nu al oogsten, lekker tog)
En zoals Om Kesas zegt: Natuurlijk ook Bro Henri, vooral zijn prachtige verhalen met diepere achtergrond van Pak Lurah.
Met hem hebben we hier een roman schrijver en dichter in ons midden.

Terima kasih allemaal!


cheers cheers cheers cheers roosje roosje roosje
thnx


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 9:39

oeps... over wie hebben jullie het? Wink

Dank voor de lieve woorden, en wat ons betreft geldt dit ook naar jullie toe: dank voor al jullie bijdragen, jullie aanwezigheid! Dat wordt ook door ons zeer gewaardeerd

kuskus bier1



Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Bob Angsat

Bob Angsat


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Roermond / Bau Bau Sulawesi

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 10:43

Nou nou, die tweelingbroer Henri had zeker weer een fles jajem gratis gekregen op zijn zegelbonnen en meteen leeggezopen, omdat ie zo lyrisch bezig is. Sjonge sjonge.
Moet je hem door de telefoon horen zo af en toe tegen mijn nichies..... hoe die dan te keer kan gaan...
Zelfs doorgewinterde vloekdeskundigen stijgt het schaamrood naar de kaken.

Zal hem maar één dezer dagen eens opzoeken, want ik ben ook al weer een paar dagen terug in den lande. En hij maar inspreken in mijn voicemail: Neem je oleh2 mee? Terasi, duren, petis, ikan gereh bandeng, en nog meer van die zooi. Denkt ie zeker dat ik zijn pakezel ben. Maar ja, tweelingbroer toch, dus ik heb wel meegenomen. Je weet toch Indo's altijd oleh2 eten en eten en eten.

Kwam bij de douane op Schiphol, ik zag natuurlijk zo bruin als verbrande sate en denkt de douane dat ik uit een andere werelddeel kom, want ik had toevallig ergens op het airport een Somalische krant meegenomen, waarschijnlijk achtergelaten door een toerist uit Somalië?
Dus ik meteen over de rooie: Hé jouw ogen sipit kecepit ja? Zie je niet dat ik uit jouw exkolonie kom? Of liever gezegd: RUIK je niet dat ik een terasi vreter ben?
Meteen kwaad natuurlijk die vent, begint te graaien in mijn koffers en ..... grijpt de zak met duren en zegt: Hé Indo sombong, ik zie er wel blank uit, maar ik ben een blanke Indo ja en ik lust ook duren. "Dus hierbij aju met je duren paraplu." zegt ie meesmuilend.

Ik ook kwaad natuurlijk en zeg: "Coba, trek uit je uniform en ga even mee naar buiten." Hij lacht en hij zegt: "Ga maar alleen, buiten te koud vandaag." En hij gaat lekker cicil van mijn duren. Bangsat die fen.


Nou ja, dan kan ik ook niet achterblijven, dus bij deze..... dank je wel voor de webbie masters annex nichies van me. Meer niet.
Al genoeg zo, anders mijn nichies ook sombong, gaan ze naast hun bakeak lopen.... Apa itu bakeak??? Ja itu, dat zijn die dingen die zo geluid maken als je ze gebruikt op straat...keletak keletok keletak en sret srot keletak, je weet toch wel.

Hayoo webmasters. Nu weer verder ja, al genoeg feest gevierd nu. hug duim roosje doei doei


Laatst aangepast door Bob Angsat op wo 19 sep 2012 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 10:57

lol! haha

we hebben je gemist.... kuskus maar gelukkig kom je zo af en toe boven water..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 11:15

lol! hug thnx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 14:44

Nah ja, allemaal slapen hiero????

Ikke Si Henri zegt: susjes.
Mijn tweelingbroer Si Angsat zegt: nichies.....

..... Loh koh ken dese?

Wah payah dese: familie drama stijl toen fan froeher in de oude kolonie Indië, toen iedereen bij iedereen op bezoek kwam voor een bakje koffie koffie als de heer des huizes aan het werk was ver weg in de cultuurtuinen hihihihihi.

geek scratch affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimewo 19 sep 2012 - 16:26

sussies, nichies... ken allemaal in Indische families.
Doet me denken aan Kirsten van Indisch3.O .
Die had het gevoel bij Indische jongens : die ken mun neef zijn.
En wat toen?
Op een dag ontmoette ze een jongen... waar ze dat gevoel niet mee had... en toch met Indische komaf.
Zij trouwen enzo en kort na haar huwelijk kwam ik haar vertellen dat haar vrijer een achterneef was van haar.
Wel 6 generaties en 170 jaar terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 9:05

en? was ze blij met jouw verhaal? thnx lol!


Ja, die Indische families... via (grote) omwegen blijkt dat we toch op de een of andere manier aan elkaar geparenteerd zijn.
Kampung kecil, en lang leve het internet: het maakt dunia kecil



ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimedo 20 sep 2012 - 22:48

wu schreef:
en? was ze blij met jouw verhaal? thnx lol!


Ja, ze kon de lol ervan wel inzien. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Maggyjalan

Maggyjalan


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-01-09

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 18:34


LL en Wu ook hierbij mijn respect voor jullie beiden....en dat jullie nog vele

jaren in goede gezondheid verkeren om deze website nog lang mogen bestaan roosje

Groetjes flower flower
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 9:18


thnx Maggyjalan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitimezo 23 sep 2012 - 9:36

thnx Maggy!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Gesponsorde inhoud





Hulde en Waardering voor de webmasters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulde en Waardering voor de webmasters   Hulde en Waardering voor de webmasters Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hulde en Waardering voor de webmasters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waardering voor Molukse KNIL-veteranen:“Anno 2018 hoort u er voor 100% bij”
» Hulde voor de heer Willem van Lith voorzitter Bond van Wapenbroeders Amstelland
» Een blijk van waardering voor Piet van Donselaar (OGS)
» Veteranendag: waardering, ook voor ’leger thuis’
» Wikileaks: "100.000 dollar voor Facebook pagina voor bezoek Obama aan Indonesië"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: