Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Maitimo weer opgeroepen voor Indonesië

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Maitimo weer opgeroepen voor Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Maitimo weer opgeroepen voor Indonesië   Maitimo weer opgeroepen voor Indonesië Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 17:28

Maitimo weer opgeroepen voor Indonesië

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:27 januari 2013 om 11:27

Raphael Maitimo is recent weer vanuit Nederland vertrokken naar Indonesië om daar met het nationale elftal interlands te gaan spelen. De Rotterdammer maakte in december zijn debuut als international en treft over enkele weken Jordanië en Irak.

“Tijdens het toernooi om de Suzuki Cup kon ik rekenen op een basisplaats en maakte ik volgens berichten in de media een goede indruk. Het is echter altijd afwachten of je dan weer deel uitmaakt van de selectie voor de volgende interlands. Ik ben erg blij dat dit nu wel het geval is”, aldus de middenvelder tegenover VoetbalPrimeur.

Na de oefenwedstrijd tegen Jordanië staat de kwalificatiewedstrijd voor de Asian Cup tegen Irak op het programma. “Irak heeft een fysiek strerke ploeg. Het zal zwaar worden omdat we ook wat spelers moeten missen. Dit heeft te maken met de niet goede situatie die er nu is in de nationale competitie van Indonesië. We moeten proberen om via een counter toe te slaan tegen Irak, dus gebruik maken van onze snelheid voorin.”

Voetbalprimeur
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Maitimo weer opgeroepen voor Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oorlogsmonumenten weer voor een jaar geadopteerd
» Weer gevangenisuitbraak in Indonesië
» Gemiste kans voor Rijkaard, weer verlies Rijsbergen
» Weer vrij na vijf jaar cel voor ophangen van vlag
» Indonesië wil weer lid worden van OPEC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: