Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nadja Hüpscher

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Nadja Hüpscher  Empty
BerichtOnderwerp: Nadja Hüpscher    Nadja Hüpscher  Icon_minitimedi 9 apr 2013 - 13:42

Nadja Hüpscher vindt gezin net eigen bedrijfje

(Novum) - Nadja Hüpscher heeft het razend druk met haar gezin. "We hebben de jongens nog maar zo kort, het heeft nu iets weg van een bedrijfje", vertelt de 41-jarige actrice in Flair. "Houd jij hem even vast? Geef jij nu de fles? Shit, hij hoest weer. Waar zijn de doekjes?"

Voor haar gevoel draait Nadja, onder meer bekend van films als Simon, Dennis P. en De Boekverfilming, nachtdiensten. "Want slapen doen we niet of nauwelijks", zegt de moeder van Rein van 1 jaar en Benjamin van vijf maanden. "Het is even zoeken naar balans, we zijn gewoon overweldigd."

De actrice merkt dat haar man Sander iets anders met hun kinderen omgaat dan zij zelf. "De eerste keer dat Rein een bloedlip had moest ik toch even slikken: dat lipje is net nieuw en nu is het kapot", vertelt Nadja. Ook checkt ze vaker of haar jongste zoon nog ademt. "Sander heeft daar meer vertrouwen in."

Hüpscher is onder meer bezig met de toneelvoorstelling Ouwe Pinda's, die vanaf komend jaar in het theater te zien is. "Heerlijk om het samen te lezen en te spelen", aldus de actrice, die het naar eigen zeggen fijn vindt om weer uit haar dak te kunnen gaan met acteren. "Eerlijk gezegd: ik heb het gemist."

Uitgegeven op Dinsdag 02 april 2013 om 12:34:11
nieuws.nl




Nieuws - Officiele website: Nadja Hupscher

Citaat :


Bodil de la Parra (actrice en schrijfster) en ik werken samen aan een voorstelling. Volgend jaar zal die te zien zijn. De voorlopige titel is: oude pinda's ...

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Nadja Hüpscher
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'Ouwe Pinda's' door Bodil de la Parra & Nadja Hüpscher

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: