Een ramp, als dit doorzet.
Gewoon geen woorden voor. Nederland weer op zijn "grootst."
Geen geld om subsidies te verstrekken, maar wel geld om andere shitzooi dingen te financieren.
Simpel voorbeeldje: Ik krijg wel eens drukwerk in mijn brievenbus gesmeten, uitgegeven door de gemeente waar ik gevestigd ben. Heel duur papier, hele dure offset print, en vol met shitzooi om de gemeente en de stad te promoten en dit drukwerk wordt verspreid onder de bevolking van dit oord waar ik woon. Alsof de bevolking niet weet, wat er zich afspeelt in hun woonoord. Als je je stad wilt promoten, doe je dat aan buitenstaanders toch?
En dan het lef om een bordje te hangen in de hal van het gemeentehuis: "Helpt u mee om met ons te denken over.... bla bla... Een en ander wegens bezuinigingen... enzovoorts."
En als dank voor het gratis dure nonsens leesvoer, smijten de geadresseerden het in de papierbak en door sommigen zelfs nog ongelezen.
Voor zulke shitzooi is er wel geld?
Duur drukwerk, een paar betaalde zakkenvullers die het verzinnen en laten fabriceren, bezorgkosten bezorgers en porti.......
Ander
simpel voorbeeldje:
Er verschijnen wel eens spots op TV over Postbus 51.... (Soms zinvol en weer andere - vlgs mijn bescheiden mening totale nonsens...) en dat kost natuurlijk ook geld...Het maken van die spots, het uitzenden enzovoorts.
Maar dan komt het. Dan krijg ik van tijd tot tijd aansluitend op die spots een vragen formulier toegestuurd in opdracht van de Postbus 51 zooi en uitgevoerd door een PR/onderzoek bureau en dat kost dan natuurlijk ook weer geld... antwoord envelop, porti, weer de drukker, loonkosten van de bedenker van deze shit, het PR bureau... En dat alles om mijn mening te weten wat ik van de spots van Postbus 51 vind.....
Weer een voorbeeldje:
Recentelijk werd publiekelijk geopenbaard, dat er flink gesjoemeld werd door bepaalde groeperingen..... in verband met vooruit betaalde toeslagen Belastingdienst, daar waar al eerder voor werd gewaarschuwd en dus niet naar werd geluisterd.
Reactie erop van verantwoordelijken: We gaan er iets aan doen, maar niet eerder dan 1 jan a.s. 2014.
En in de tussentijd tot aan die datum, gaat het sjoemelfeest gewoon door... en we praten dus niet over een honderd euries, maar over veel euries. ... Waar ik deels aan meebetaal via die blauwe brieven troep.
Nederland toch, jullie verantwoordelijken, zullen het nooit leren: Blijf vooral lekker héél groot in je kleinheid.
En dit icoontje staat dus voor: Zo dom als het achterend van een