Aantal berichten : 1008 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: voor ons eigen Konijntje... do 1 aug 2013 - 22:28
oeps.. te laat..... maar evengoed:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag lieve DK, en nog vele jaren in goede gezondheid..
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... vr 2 aug 2013 - 8:25
Yup-yup en dat gaat voor mij ook, nog vele jaren! Hmm oppassen maar, missy Wu heeft je in een kopje maar er zijn anderen die 't k'nijn liever in een pot hebben! Het aller beste van mij hoor:cheers:
siK.
ElEl
Aantal berichten : 8018 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... vr 2 aug 2013 - 9:20
Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad DK!!!!
Boeroeng
Aantal berichten : 931 Registratiedatum : 03-01-09
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... vr 2 aug 2013 - 9:56
heee... k'nijn... jij was niet degene die altijd met paaseieren op visite komt rond pasen enzo ? Toch?
happy birdday!!!
Henri R. Cingoor
Aantal berichten : 2328 Registratiedatum : 04-01-09 Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... vr 2 aug 2013 - 13:21
DK, een mooie en goede dag hebben de weergoden voor je gebracht.
Van harte en nog vele gezonde en gezegende jaren !!! Ook je familieleden van harte gefeliciteerd.
Kesasar
Aantal berichten : 2586 Registratiedatum : 03-01-09 Woonplaats : Selandia Baru
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... vr 2 aug 2013 - 22:00
Tjonge bro K'nijn, ik denk dat bro Burung zo juist jouw neef de Paashaas redundant heeft gemaakt:lol:
Het is nu jouw baantje de ronde te doen met al die eieren, speciaal die chocolade eieren, niet te veel
zelf eten dan!
siK.
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... vr 2 aug 2013 - 22:28
Wudjud, Kesasar,ELEL, Henri, Boeroeng, hartelijke dank voor de goede verjaardagswensen! Ook OmSid, die mij telefonisch feliciteerde: hartelijke dank!
Het is op mijn verjaardag altijd mooi weer, dus als iemand volgend jaar een bbq of een ander feestje buiten wil vieren: op 1 augustus is het mooi weer, dat al 69 jaar (eigenlijk niet helemaal eerlijk, want de eerste 14 jaar woonde ik in Indonesië, dus daar altijd zomer!)
DK
Maggyjalan
Aantal berichten : 77 Registratiedatum : 06-01-09
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... za 3 aug 2013 - 12:20
Te laat......alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je nog
vele, leuke en gezonde jaren toe. Augustus is meestal mooi en vaak ook
lekker warm voor een verjaardagsfeestje.... BBQ
Duinkonijn
Aantal berichten : 1148 Registratiedatum : 19-05-09 Leeftijd : 80 Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia
Onderwerp: Re: voor ons eigen Konijntje... za 3 aug 2013 - 23:57
Maggyjalan, dank voor je felicitaties! Zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd met kinderen, hun partners en de kleinkinderen. We hebben lekker gegeten o.a. rendang sapi, babi kecap, ayam semur djawa en meer lekkers. Het was allemaal op (wat overbleef hebben sommige kids mee naar hun huis genomen, = goed teken van mijn kookkunst, ahum).