Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nina en Pieter Storms maken reisje naar Bali voor Tros

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Nina en Pieter Storms maken reisje naar Bali voor Tros Empty
BerichtOnderwerp: Nina en Pieter Storms maken reisje naar Bali voor Tros   Nina en Pieter Storms maken reisje naar Bali voor Tros Icon_minitimevr 1 apr 2011 - 22:04

Nina en Pieter Storms maken reisje naar Bali voor Tros

Nina en Pieter Storms vormen één van de zes stellen die naar Bali zijn afgereisd voor het nieuwe Tros-programma Op Zoek Naar Geluk. Dat meldt het AD. In Op Zoek Naar Geluk gaan de koppels op zoek naar antwoorden op vragen als ‘wie ben ik, hoe gaan we verder en kijk ik met geluk terug?’. De Tros-show is geïnspireerd door Eat, Pray, Love, de bestseller van Elizabeth Gilbert.
Naast het echtpaar Storms gaan ook Danny en Jenny de Munk (was de pilot-aflevering), Jan en Monique des Bouvrie, Edwin en Anouk Smulders en Raemon Sluiter en Fatima Moreira de Melo naar Bali voor Op Zoek Naar Geluk. Het programma wordt gemaakt door het productiebedrijf van Nada van Nie. Het was de bedoeling om afgelopen januari al te beginnen met uitzenden, dat staat nu gepland voor dit voorjaar.

zappen.blog.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Nina en Pieter Storms maken reisje naar Bali voor Tros
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Molukkers in Leerdam maken zich op voor feestweekend
» Onderscheiding voor Vaassenaar Pieter Hurulean
» Mark Rutte kun je wakker maken voor Indonesisch eten
» Migranten maken acht miljard over naar thuisland
» Daar mogen ze me wakker voor maken!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: