Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Coach breekt met Kromowidjojo

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Coach breekt met Kromowidjojo Empty
BerichtOnderwerp: Coach breekt met Kromowidjojo   Coach breekt met Kromowidjojo Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 15:13


di 17 jun 2014, 16:10
Coach breekt met Kromowidjojo

Van onze Telesportredactie

Christaan Sloof trekt zich per direct terug als coach van topzwemster Ranomi Kromowidjojo. Sloof meldt in een persbericht dat hij zichzelf niet als de coach ziet die 'Kromo' naar olympisch succes in Rio de Janeiro in 2016 kan begeleiden.
Sloof: "Na de wedstrijden van Sette Colli in Rome heb ik voor mezelf de afgelopen periode geëvalueerd. Ik ben daarbij tot de conclusie gekomen, dat ik niet de coach ben die de Olympische missie van Ranomi moet gaan begeleiden. Ik heb op dit moment nog niet voldoende kennis en ervaring om deze missie tot een goed eind te brengen. Ik wil Ranomi en het team die kans niet ontnemen."
Kromowidjojo reageert teleurgesteld maar met begrip. "Ik vind het een moedig besluit. De afgelopen periode heb ik goed met Christiaan gewerkt. Mijn ervaring is dat Christiaan veel potentie heeft als zwemcoach. Wel heb ik gemerkt dat hij nog bepaalde ervaring als coach mist, dat is ook niet vreemd omdat hij pas aan het begin van zijn carrière als coach staat."
Patrick Pearson zal tijdelijk de trainingen waarnemen.

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Coach breekt met Kromowidjojo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vijf uur ’s ochtends, de hel breekt los
» Burgemeester breekt overleg over demonstratie bij Indiëherdenking af
» Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen
» Geen cultureel eerbetoon aan Kromowidjojo
» Geen EK en WK kortebaan voor Kromowidjojo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: